Het lukt me niet een IDO bestanden te starten met Daemon Tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

vence

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Beste internetters.

Ik wil heel graag een toffe ISO bekijken (video van de K1 finale 2006) met Daemon Tools. Ik heb het bestand gemount, en het nieuwe station F: is verschenen. Meteen na het Mounten verschijnt er een "automatisch afspelen" scherm de volgende keuzemogelijkheden biedt:

afdrukken,
bestanden weergeven
diavoorstelling
map openen
geen actie ondernemen.

Geen van de mogelijkheden opent de ISO. Ook klikken op F: levert niks op. Met de rechtermuisknop kan ik niks afspelen en de dubbleklik opent een venster met enkele bestanden die ook niet van nut zijn voor het afspelen.

Heeft iemand een idee hoe ik de ISO kan bekijken? Ik heb geen DVD speler in mijn computer.

Alvast bedankt, :) groeten Maarten

bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het programma geinstalleerd, als trial version, en de ISO gemount. Hoe kan ik de ISO nu bekijken. Ik krijg weer het automatisch opstarten scherm, met de hiervoor door mij genoemde mogelijkheden.

Met Windows Media Player, en daarin verwijs je naar waar het staat.

Automatisch opstarten blijft qua mogelijkheden enkel in de "image" richting en WMP herkent de ISO niet ( als ik het progje handmatig opstart). Moet ik de ISO via automatisch opstarten (in alc120) openen?

In de map van de virtual DVD rom heb ik niks te zoeken toch?

Damn, het lukt alweer niet. Ook niet met de BSplayer. Ik heb het volgende gedaan.

1: De file gemount in Alc 120% ,
2: Automatisch opstarten genegeerd.
3: De ISO gewoon in BSplayer geopend.

Doe jij het ook zo? Ik krijg de melding "can't open the file."

Moet ik de file dus mounten en dan in een ander programma opstarten? De ISO copieren naar de virtuele DVD rom lukt uiteraard niet.

Reacties in grabit, op de file waren allemaal positief. Heel misschien is de file corrupt, maar dat lijkt me sterk.

Ik gebruik dus Deamon en Bsplayer ervoor.

Je kan ook proberen te branden naar een Image file op de HD met Nero bijvoorbeeld, kan ook met Alcohol120% , en dan vanaf de Image af te spelen.

Ervan uitgaande dat de Data niet corrupt is?

Ik heb helaas geen dvd speler in mijn pc. Die wordt wel gevraagd in Alc 120%. Bedankt voor je reacties, maar ik heb nog vaag het idee dat ik zelf iets fout doe, en ik haat het als iets op de pc niet lukt (vrij bekend gevoel denk ik.)

Ik ga even kijken wat ik met de file kan doen in isobuster
Thanx

Kijk eens in de header van het bestand, dus openen met write of kladblok, AVI's worden vaak als ISO's aangeboden, en bevat een "natuurfilm", of rename hem naar een avi, of mpeg, en kijk of hij dan afspeelt.

Vinden ze leuk.

Helaas. 7zip gebruikt, maar uik weet niet wat ik met de uitgepakte bestanden moet doen..
(datamap + system). Het bestand is wel een ISO. Windows denkt bij automatisch afspelen dat de ISO een image bestand is. Hoort dat zo te zijn? Geen van de acties onder automatisch afspelen, speelt de ISO daadwerkelijk af.

Laatst bewerkt:
Een iso kun je niet afspelen, dan moet je hem eerst renamen naar een avi of mpeg, maare, heb nog gekeken in de header van de file?

Wel even lezen, dat zou fijn zijn.

Oftewel, het is helemaal geen iso, de extensie is alleen veranderd naar een iso.

Het probleem \zit hem in het feit dat ik geen DVD speler in mijn computer heb. Dat is de reden dat de pc niet automatisch afspeelt. Bijna iedereen heeft er wel een, dus op internet is niet echt informatie daaromtrent te vinden. Doordat de pc niet automatisch afspeelt moet ik handmatig de film starten. Helaas kan ik de desbetreffende file niet vinden. Ik kan wel korte stukje film afspelen nu (PPS-bestanden, ik heb een hele lijst gevonden in de virutele F driver) maar die duren enkel een paar seconden. Heeft iemand enig idee welke file de hele movie start? Bedankt!

Laatst bewerkt:
I give up. Ik ******* de file weg en down een andere. :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan