Het Net aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
844
Ik heb op een systeem Windows 98 eerste editie opnieuw geïnstalleerd. Deze editie kent Internet Explorer 4.0. Ik vond geen site om van IE 4.0 op te waarderen. Heb nu van een Het Net schijfje Internet Explorer 5.5 geplukt en inmiddels opgeaardeerd tot IE 6.0. Dat werkt goed.

Heb nog een probleem.
Elke keer bij het opstarten van IE komt de vraag 'aanmelden' van Het Net. Ook als je na een keer 'Niet aanmelden' hebt ingegeven blijft de vraag van aanmelden steeds komen na het opstarten van IE.

Mijn vraag: Wat moet ik in het register veranderen om deze vraag te voorkomen.

Hierbij de inhoud van het register.

http://home.kabelfoon.nl/~quetzal8/hetnet.ger
 
Gaat het om een inbelverbinding? In dat geval kan je in de eigenschappen van de externe toegang aangeven dat hij nooit om toegang moet vragen.
 
De eigenaar is niet meer bij Het Net, maar ik had een manier nodig om van IE Versie 4 naar een hogere nog door Microsoft ondersteunde versie te komen.

Nee het is geen inbelverbinding. Zodra Internet Explorer is opgestart en een pagina wordt ingegeven komt er eerst een melding van Het Net dat je je eerst als lid op moet geven. Dit bericht komt dus niet van het internet maar is een klein software programma die zeker stelt dat je reeds lid bent of als lid op wilt geven. Dit is niet de normale aanmeldprocedure zoals bij inbellen.

Inmiddels heb ik het register aangepast op de aangegeven plek HKey-Current-User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\

Daar heb ik veranderd

FormSuggest Password = no
FormSuggest PW Ask= no
Search Bar =

Echter zonder het gewenste resultaat

Vraag me af waar de link naar dat Het Net programma zit.
 
Opgelost.....


Nadat de bovenstaande wijzigingen waren aangebracht, Internet Explorer 6.1 gedegradeerd tot Internet Explorer 5.5 waarna het verplichte aanmelden tot het verleden behoorde. Internet Explorer wederom opgewaardeerd tot 6.1 en zie het werkte zoals het behoorde, d.w.z. zonder aanmelden bij Het Net.
 
Geplaatst door JaapJvanVeen
Heb nu van een Het Net schijfje Internet Explorer 5.5 geplukt

Dan heeft het inderdaad aan de versie van IE gelegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan