Het Net aansprakelijk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk2512

Verenigingslid
Lid geworden
16 jan 2001
Hallo,

Wij moesten spullen met een transportbedrijf naar ons huis laten vervoeren.
Door omstandigheden kon dat transport niet doorgaan.
De mensen van die transportdienst gemaild dat de afspraak niet door kon gaan, de mensen stonden echter de volgende dag op het adres waar de spullen gehaald moesten worden. Na telefonisch contact met hun bleek dat ze de mail niet gekregen hebben.
Nu moeten wij wel het uur dat ze hebben staan wachten met 2 man en de diesel aan hun betalen, omdat zij zich aan de afspraak hebben gehouden. Kan je in dit geval ook het Net aansprakelijk stellen voor het niet afleveren van de mail? Het Net is de provider van de transportdienst

Zaken waar spoed bij is kun je beter niet via e-mail regelen.

Het is niet gezegd dat het probleem bij de ontvanger ligt.
Voor hetzelfde geld ligt jouw uitgaande server dwars en is hij helemaal niet verzonden.

Het is wellicht ook mogelijk dat de e-mail in de spambox van het transportbedrijf is beland.
Op dat moment zou je eventueel nog nalatenschap bij het transportbedrijf neer kunnen leggen.

Echter kunnen zij, als ze kwaad willen, makkelijk zeggen dat hij niet in de spambox zat terwijl dat misschien wel zo was.

Je zou met Het Net contact op nemen (of even de site doorzoeken) maar ik schat je kansen niet hoog in.

De mail zat niet in de spammap van het bedrijf, eerdere mailtjes zijn nl gewoon aangekomen.
Ik denk ook niet dat het probleem bij de ontvanger zit maar bij Het Net.
Zal eens kijken bij Het Net of ik daar iets kan vinden.
Het bedrijf zal me mailen als de mail alsnog binnenkomt en dus ergens bij Het Net is blijven "hangen"

Groet een voormalig streekgenoot :thumb: (Ruinerwold)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan