Het net adsl instap surfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KAS

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Berichten
154
Ik ga overstappen van caiway kabel naar adsl.
De reden is dat caiway een datalimiet heeft en ik hier elke maand ver overheen ga.
De reden dat ik voor adsl kies is dat ik boven een telefoonaansluiting heb, dus ik hoef geen gaten in het plafond te boren om de kabel te trekken.

Ik werk overdag en kan de computer dus laten downloaden, daarom is voor mij snelheid ook niet belangrijk.

Ik lees over Het Net ADSL instap surfen wat goed geprijst is, maar wat betekent nu eigenlijk:Extra dataverkeer
Als u over de eventuele limiet heengaat kunt u hier zien wat u extra moet betalen. € 0,01 per 1 MB .
Er staat duidelijk ook dat er geen data limiet is.

Is het Net ADSL wel een goede keuze voor mij?

Ik zoek dus absoluut geen datalimiet omdat ik films en muziek wil downloaden en ook veel streaming wil kijken.

Met groet, Kas.
 
Planet adsl economy heeft dezelfde snelheid als het Net adsl instap, maar planet is 16,95 en het net 9,95.
Verder volgens mij zelfde specificaties?

Dus Het Net is een betere keus?
 
Beste KAS,,,,

wat jij wilt :thumb: ,

moet wel zeggen van betrouwbare bronnen, insiders van Het Net.....:( :confused: :eek: :8-0:

maar wat ik al zei, het jouw keus,,,,

veel plezier,,,, :)
 
Wat zeggen die insiders ?

Ben heel nieuwsgierig geworden.
 
Hetnet nu 9.95 maar na 6 Mnd 19.95 + alle ellende die je, als je wat Forums afloop er gratis bij krijg.
Ging ik wel voor Planet.
 
Geplaatst door BANDIT123
Hetnet nu 9.95 maar na 6 Mnd 19.95 + alle ellende die je, als je wat Forums afloop er gratis bij krijg.
Ging ik wel voor Planet

daar ben ik nou helemaal 100% mee eens.

Bandit123 :thumb:
 
Wanneer ik voor Planet economy ga, dan kun je ook kiezen voor een wireless modem van 80 euro, en een installatie van 19,95.
Weet iemand of dit dan ook de installatie van het wireless modem betreft?
 
duur.............

Geplaatst door SickWithIt
Beste KAS,

Naar mijn Mening de 2 Beste, (zonder datalimiet,)
en ook nog eens een goeie HelpDesk,,,, mocht je vragen en of problemen met je verbinding of wat dan ook hebben,

Planet ADSL >>>>
http://www.planet.nl/planet/show/id=904278

XS4All >>>>
http://www.xs4all.nl/adsl/deabonnementen.php?XSADSL=a47d78aec79dbd26416aba5fed675275

ikzelf heb Planet ADSL en al m'n kennissen en vrienden ook, en nooit geen problemen mee gehad....

maak de juiste keus, :thumb: :D

.......................................................................................
Nou NOu,

vrij duur zeg, zit lekker bij www.quicknet.nl :thumb:

Prijzen ok, en de service is erg goed :D
 
KAS,
Je praat over:"Ik heb boven een telefoon aansluiting ", maar is dit ook de eerste aansluiting bij jou in huis?
De splitter voor Adsl moet altijd geplaatst worden direkt na de eerste binnen komst in je huis anders werkt het niet of je hebt veel storing op je telefoonlijn.
Kijk daar eerst maar naar, voor je verder gaat.
Over het abbonement laat ik mij niet uit dat is iets wat je zelf moet bepalen.
Vrgr. B.Kat
 
Laatst bewerkt:
Dit is een later aangelegde aansluiting.

Mijn plan is om een wireless aan te schaffen.

De vraag is als ik de monteur laat komen voor 19,95 of hij gelijk de wireless aan gaat sluiten.

Ik bel met planet voor deze vraag.
 
Hee KAS,

Monteur doet ook wireless (heeft ie bij mijn Planet-aansluiting ook gedaan)

Als Het Net toch nog een optie is: ADSL Instap Surfen, 6 maanden voor 9,95 (daarna 19,95) maar nu ook GEEN datalimiet...

Groeten,
 
Ik heb net adsl planet economy besteld via de adslwinkel.
Met wireless van €80,- en volledige aansluiting van €19,95 door een monteur.
Via de adslwinkel krijg ik de eerse 6 maanden €10,- korting op het abonnementsgeld + een mp3 speler van 256mb (mooi meegenomen).

Dank voor de reakties, en ik hoop de juiste keus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan