Het Net gebruiken op ander adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Beste computerhelpers,

Kan je internet (telefoon) van Het Net ook gebruiken op een ander adres. Ik probeer iemand zijn laptop werkend te krijgen inclusief internet. Kan ik dat ook bij mij thuis doen of moet dit bij de betreffende persoon zelf. Ik heb wel de inlognaam en wachtwoord.

Groetjes

Ja hoor, zeker met een telefoonverbinding kan dit. Ik maak ook altijd dit soort accounts, voor anderen, actief vanaf m'n eigen pc.

als die persoon een eigen adres wil kun je ook zonnet gratis nemen. Het net moet je geloof ik lid van worden en een klein bedrag per maand betalen en gaat met aparte facturen.

Zonnet is totaal gratis en je krijgt geen aparte factuur. Werkt gewoon met telefoontikken. Misschien ook een optie http://www.zonnet.nl/gratis/

Je krijgt ook gratis een spam en virusfilter

Ik zie dat je bij kpn (link van M@ario) wel korting krijgt, maar geen emailadres.

[edit]Ik heb eigenlijk een vraag over internet delen als je facturen thuis krijgt. Stel je mag voor een X bedrag zoveel uur gratis. Als je dit deelt met een ander (inloggegevens delen) deel je toch ook dat X gratis uren? Of werkt dit niet zo.

Anyway, waarom met facturen werken als het makkelijker kan:D (misschien ietsje duurder)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan