Het Net soms erg trage verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glaciuz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Ik heb het "Snel Surfen en Bellen" pakket bij Het Net en zoals de topic al zegt heb ik soms een erg trage verbinding.

Dit is een dikke week geleden begonnen. Opzich kan ik gewoon internetten en online gamen, maar ik zie de "ping" ook de hele tijd aardig omhoog en omlaag gaan, ziet er niet erg stabiel uit. En soms heb ik het probleem dat ik een "lag" krijg van 5 sec of meer en dat ik uit het spel gegooid word bij het online gamen. Ook het internet gaat het dan traag doen. Ik heb nog een aantal tests gedaan op "speedtest.nl" en kreeg verschillende resultaten:

(=551 kbps)
(=3424 kbps)
(=2926 kbps)
(=1942 kbps)

Nou weet ik niet of dit aan mij ligt of aan Het Net en dat er meer mensen zijn met dit zelfde probleem op het moment. Onze modem staat beneden met een kabel die naar een router (Edimax) loopt en vanuit de router naar mij toe. Ik heb de router al een paar keer gereset en de modem, maar nog steeds krijg ik dit probleem. Mijn broer zelf zit beneden zo'n 1.5 meter van de modem vandaan met een "wireless" verbinding en heeft hetzelfde probleem met het trage internet. Hij doet aardig weinig aan gamen en downloaden, dus ik denk niet dat het aan hem kan liggen.

Modemtype is trouwens: Thomson Speedtouch 780 WL

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan