Het niet uit gaan van Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trotiel

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Berichten
383
Hallo, het volgende probleem deed zich op eens voor.

Via de knoppen start / uitschakelen / uitschakelen krijg je het scherm windows (lichtblauw en het vlaggetje) normaal met de tekst windows word afgesloten, maar deze tekst ontbreekt, en na twee seconden kom je weer in het gewone scherm.

Ook als je de knop gebruikt "opnieuw opstarten" krijg je het zelfde als hiet boven beschreven.

Op OS is Windows XP home.
Dell dimension 4550 (3maanden oud)

Heb hem al diverse dagen terug gezet via systeem herstel tot twee weken terug, zonder resultaat.
Er zijn geen programma's geinstalleerd.
Als ik b.v. in msconfig iest weg haal door het vinkje weg te halen, klik op toepassen je krijgt dan de meldeing pc opnieuw opstarten dan doet hij dat ook niet.

Wie o Wie.
 
Laat de pc even op fouten controleren met winxp cd erin:
start, uitvoeren, sfc /scannow [enter]

en kijk of dit helpt, zoniet wis dan alle temp bestanden even.
EDIT
(**** wat een foute zin zeg, anyways je bent eruitgekomen en daar gaat't om:D)

groeten
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Trotiel
Hallo, het volgende probleem deed zich op eens voor.

Via de knoppen start / uitschakelen / uitschakelen krijg je het scherm windows (lichtblauw en het vlaggetje) normaal met de tekst windows word afgesloten, maar deze tekst ontbreekt, en na twee seconden kom je weer in het gewone scherm.

Dat probleem had ik in win ME nog wel eens. Het hielp dan als ik ALT indrukte en dan op afsluiten klikte.
Het kan ook CNTRL geweest zijn.....

maar dit is natuurlijk niet de beste oplossing, meer een noodoplossing
 
Probleem opgelost.

Het probleem zat in NOrton Anti Virus 2003, dit zat er al op vanaf de installatie 3 manden geleden, maar door waarschijnlijk een update is er iets fout gegaan.

Een ieder bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan