Het pad naar het bestand ...... is ongeldig???

Status
Niet open voor verdere reacties.

slemsje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2010
Ik heb het volgende probleem kort na het opstarten van mijn computer, en soms ook tussendoor, krijg ik onderstaande foutmelding te zien. Als ik op ok klik, dan krijg ik een venster met My Documents. Die moet ik ook wegklikken en dan kan ik weer verder.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast super bedankt voor de hulp!

571j.jpg

Kijk eens bij menu "Extra" ---> "Opties". Tabblad "E-mailinstellingen" knop "Gegevensbestanden". In het geopende scherm zie je bij Naam "Archiefmappen" met de bestandsnaam. Daar zou je archive.pst moeten staan en die is nu verdwenen. Zet daar je archive.pst terug of verwijder naam en locatie in dit scherm.

Kijk eens bij menu "Extra" ---> "Opties". Tabblad "E-mailinstellingen" knop "Gegevensbestanden". In het geopende scherm zie je bij Naam "Archiefmappen" met de bestandsnaam. Daar zou je archive.pst moeten staan en die is nu verdwenen. Zet daar je archive.pst terug of verwijder naam en locatie in dit scherm.

super bedankt voor de snelle reactie, ik heb gekeken, er stonden twee pads, een lange en een korte met .pst ik heb er een gedeleted. Nu kijken of het geholpen heeft.

Ik laat het nog weten, nogmaals bedankt alvast voor de tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan