het raarste wat je ooit kan tegen komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

passiejj

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
het wachtwoord van het netwerk moet afhangelijk van het netwerk configuratie 40 bits of 104 bits zijn
u kunt het wachtwoord opgeven door 5 of 13 ASCII tekens dan wel 10 of 26 hexadecimale tekens in tevoeren

ik heb vanmiddag wachtwoord in mijn router laten zetten maar iederekeer als ik die in typ krijg ik die tekst hier boven te zien kan iemand mij helpen hiermee?

heb zelf geen verstand van computers dus graag elke stap vertellen die je moet doen om dit op te lossen :)

alvast bedankt

greetz, passiejj

Heb je door iemand anders een wachtwoord in de router laten zetten? Betreft het hier een wireless router? probeer je met een andere computer verbinding te maken via wifi?
Het verhaal is niet duidelijk. Merk/type router zou handig zijn en vertel precies wat je wil doen.

Heb je door iemand anders een wachtwoord in de router laten zetten? Betreft het hier een wireless router? probeer je met een andere computer verbinding te maken via wifi?
Het verhaal is niet duidelijk. Merk/type router zou handig zijn en vertel precies wat je wil doen.

linksys router

type weet ik zo niet

heb het op school laten doen moest zelf w8woord invoeren maar hij zeurt steeds met die tekst en snap er echt geen ene **** meer van maar oke het is dus op een andere pc gebeurt en probeer nu via draadloosnetwerk verbinding te maken en dan komt die tekst er voor dus zit nu via kabel echt on handig :S

Ik vermoed dat je pc (laptop?) het type beveiliging niet aankan dat in je router is gebruikt. Ik ga er dan even vanuit dat je het juiste wachtwoord hebt ingetypt. Enige optie is dan om een ander beveligingtype voor je router te kiezen (wep/wpa). Sluit de pc op je router aan via een kabel en ga via je browser (Internet Explorer/Firefox etc.) naar het configuratiescherm van je router. Je hebt daar een IP-adres voor nodig dat in de handleiding van je router staat. Voor een linksys is dat trouwens meestal 192.168.1.1.
Nu moet je in de handleiding verder kijken om op de pagina te komen waar je de wireless instellingen kunt doen.
Kijk eerst maar of dat lukt.

heb het gevonden wat het probleem is
was idd verkeerde beveiliging heb er nu wpa van gemaakt
bedankt nog
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan