Het ram geheugen vergroten op een packardbell dot S

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanwizzard

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2011
Berichten
47
Hallo mensen,

Ik heb een packard bell dot s, hij werkt prima maar sommige games (zoals: minecraft) hebben lag. Ik mijn laptop een keer eens opengedraaid en zag dat ik het ram eruit kan halen.

Ik zou graag wat meer ram in mijn laptop plaatsen.

Hoe moet ik het aanpakken, wat is een goede grote, zijn er dingen waar ik op moet letten, zijn er verschillende poorten enz.

En het belangerijkste: Wordt de computer ook echt sneller?

Specs:

Dots
Intel Atom Processor N450 (1.66 Ghz)
Intel GMA 3150
1 GB Memory


Alvast bedankt voor de hulp.:thumb:
 
extra ram kan helpen.
Maar ik zou echt niet weten wat de minimale specs zijn voor minecraft.
als je met bijv. je processor er al onder zit zal extra ram niet helpen.

En hou goed in je achterhoofd dat netbooks niet gemaakt zijn om te gamen (het is niet om je te pesten)

Mvg, Donovan
 
ik heb ook een dot s. hoe kreeg je hem open ?.....5 schroevjes aan de onderkant los en dan ? is er trouwens naast die 1gb nog een slot vrij ?
 
denk dat het vrij kansloos is netbooks zijn totaal niet voor games bedoelt
echt puur mailen text verkwerken en hier en daar een youtube filmpje

zelfs youtube filmpjes hebben ze soms problemen mee
 
thx firestorm. ik ben muzikant. die dot s is perfect met 1gb. ik denk dat ik hem gewoon zo laat.
 
ik denk dat ik hem gewoon zo laat.
Maar een groot verschil in 'normale' prestaties zou je zeker hebben gemerkt.

Memory Advisor results for the Packard Bell Dot S Netbook :

Memory Type: DDR2 PC2-5300, DDR2 PC2-6400, DDR2 (non-ECC)
Maximum Memory: 2GB
Slots: 1
Each memory slot can hold DDR2 PC2-5300, DDR2 PC2-6400 with a maximum of 2GB per slot.*
*Not to exceed manufacturer supported memory.

http://www.crucial.com/uk/store/listparts.aspx?model=Dot+S&mfgr=Packard+Bell
 
thx ronnie1. ik heb 1 extra geheugenmodule van 1gb uit een geupgrade asus laptop over en dacht die ff in die dot s kwijt te kunnen omdat ik hem steeds doelloos zie liggen. dat is dus het begin geweest van mijn woppieverhaal hier. jouw informatie is heel nuttig geweest omdat duidelijk is geworden dat ik toch echt een module van 2gb moet hebben om die dot s te upgraden want er is enkel 1 slot beschikbaar. jouw info heeft me veel ellende bespaard want zonder jouw info was ik doorgegaan zonder iets te weten en mijn nieuwsgierigheid is nogal destructief ...krak krak ooooow...je begrijpt het wel....gelukkig was je gewoon snel en is die dot s tenminste nog heel...grinnikt sukkelig..... maar hee zelfs van slopen leer je...en ik ben best ook wel een beetje produktief hoor......nou denk je misschien heeft die sukkel nu die dot s gesloopt of niet ?........nee echt niet !!
 
WHOOPS! , woppy!

Dat was zeker op het nippertje.
Echter, wanneer het een 'fatsoenlijk netboekje' betreft, blijft het advies bestaan.

Of ..... Maak gewoon muziek!
 
ik heb besloten om toch maar een nieuwe computer aan te schaffen.

Waarvoor ik een laptop nodig zou hebben kan met mijn laptop dus koop ik een desktop.

En woppy, dat youtube filmpje heb ik ook gebruikt.

en naar mijn mening mag een admin een slotje erop zetten.....
 
Bij deze een slot erop, ook gezien de topic redelijk oud is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan