• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Het snel invoeren van enquetes??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is een eenmaal gegeven naam aan een knop niet meer de oorzaak. De engelse versie zal inderdaad 'Button' gebruiken en de nederlandse 'Knop', maar daarna is de naam 'gewoon maar een naam'. Persoonlijk denk ik dat er is geschoven in de sheet (of dingen verwijderd).

Groet, Leo

Ik denk dat het toch een taal issue is. In je code staat nl. "Button x". In mijn NL Excel versie 2007, heeft de application.caller een returnwaarde van "Knop x".
Waarschijnlijk omdat dit de 'standaard' naam is, en niet een zelfgekozen naam.

LucB zei:
Sorry leo, ik heb je laatste post niet op tijd gezien.
...geef toch helemaal niets! Met z'n allen proberen om de TS gelukkig te maken is toch het belangrijkste!:thumb:

Finch zei:
Ik denk dat het toch een taal issue is
...dank voor je vasthoudendheid. Zo leer je toch iedere dag weer dingen bij. Om het dus helemaal 'goed' te maken voeg ik nu maar een versie toe die is voorzien van knoppen met een 'gegeven naam'.:D

Groet, Leo

Bijlagen

tehgoon, Da's prettig om te horen. Wil je je vraag nog op opgelost zetten? Dank.

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan