Het soms flikkeren van beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albeir

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2001
Hai Bij mijn windows XP professional wordt mijn scherm soms ineens zwart en dan direct terug normaal, het flikkerd dus. Dat gebeurde een week geleden ook maar zo één keer dat het flikkerd..ik dacht..dat zal wel ni erg zijn.. en dat ene keer flikkeren gebeurde nog wel..maar dat echt erg vond ik het niet..

nu heeft het erjuist z'on 5 keer snel achtereen geflikkerd..
wat is er fout met mijn beeldscherm of videokaart?
Kheb nog maar net Windows XP PRO

alvast bedankt

Mogelijk dat je systeem teveel tegelijk aan het doen is en het beeldscherm het gewoon niet bijhoudt.
Je zou de hardwareversnelling iets omlaag kunnen zetten en kijken of dat het probleem oplost.

Wat zijn de precieze gegevens van je pc? Met name het moederbordype, grafische kaart en het merk van de voeding wil ik graag weten.

Ik heb namelijk een soort gelijk probleem.

Geplaatst door Muurhond
Wat zijn de precieze gegevens van je pc? Met name het moederbordype, grafische kaart en het merk van de voeding wil ik graag weten.

Ik heb namelijk een soort gelijk probleem.

Moederbordtype: ECS K7S5A
Grafische kaart: Nvidia GeForce FX 5200
merk van voeding wetek ni juist: Er plakt een stikker op met daarop Pentium 4 - AMD K7

Heb je misschien een bepaald programma waarbij het zich voordoet?

Toch blijf ik nog hangen op de gedachte dat je systeem gewoon eventjes overbezet is en de beeldschermvernieuwing even op zich laat wachten.
Mogelijk moet je eens opletten of je niet een aantal programma's tegelijk hebt draaien, die allemaal behoorlijk capaciteit vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan