het staat er niet maar is er wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

seretide

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
beste mensen,

Ik heb vandaag xp 64 bit geprobeerd alleen het beviel me niet ik heb toen weer normaal windows xp er op gezet ik dacht moet ik alles nou opnieuw downloaden(drivers etc)?
ik kijk in C en alles staat er nog al mijn spellen ,ik keek bij software daar stond alleen de drivers hoe krijg ik alles weer terug?

de eerste vraag die nu bij me opkomt is hoe jij je oude xp erweer opgezet hebt.

je hebt dus geen format gedaan??

Windows XP

Hallo,

Volgens mij moet U alle programma's weer opnieuw downloaden, en installeren.
Als U Uw Windows opnieuw installeert dan gaat ook alle software weg.:)

nee ik heb geen repair gedaan en alles nog een keer instaleren dan staat mijn schijf toch zo vol en de software is er nog wel ik kan gewoon spellen spelen die niet tussen de sofware lijst staat

loop dan inderdaad je drivers eens na

ps:ik ben zelf geen voorstander van overschrijven etc

is er iets wat je harde schijf helemaal leeg haal alleen je drivers en windows er op laat staan want als ik nu download doe ik alles dubbel kom ik net achter

Windows XP

Oke,
Maar dat staat niet in de software lijst, dit kunt U ook niet terug krijgen bij mij weten dan moet U het opnieuw installeren.:cool:
Bij Uw XP 64 stond daar nog wel alles in de software?:)

nee daar stond het ook niet kun je mij niet even een progamma geven wat mijn harde schijf helemaal leeg haal alleen de drivers laat staan+ windows of een progamma wat alles weg haald?

Laatst bewerkt:
Windows XP

Als ik U was zou ik alles wat U nodig heeft backupen op Cd, USB, Externe HDD.
En een schone Windows XP install er op zetten:)
Wand zo wordt het een troep denk ik.;)

als ik nog een keer windows er op zet dan schrijf ik windows wel over maar alles blijft wel staan en dan is het al de 2 keer geef mij gewoon een progamma waarmee ik alles er af kan halen

het is gelukt gisteravond heb ik het even gedaan hartelijk dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan