Het surfen gaat de laatste dagen zeer traag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Het surfen gaat de laatste dagen zeer, zeer traag.
Gedaan: spybot laten draaien. Gedefragmenteerd. Ccleaner laten opschonen.
Wat kan ik nog meer doen?

systeem: xp
browser: Explorer 8 als Chrome
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens of je temp map toevallig niet erg vol staat. Die wordt door cleaning tools niet altijd meegenomen.
Tik in de adresbalk van de verkenner het volgende in: %temp%
Druk dan op de Enter toets.
Je bent nu in je temp map en alles wat daar staat mag weg.
Bestanden die in gebruik zijn zal melding van worden gemaakt bij het verwijderen en kun je dan uiteraard overslaan.
 
Laatst bewerkt:
reactie vraagsteller

wanneer ik de verkenner open, zie ik geen adresbalk waar ik %temp% kan typen.
Trouwens, ik heb internet explorer 8 verwijderd en heb alleen nog Chrome. Heb ik vergeten te melden, sorry.
 
Laatst bewerkt:
Jij zei dat je zelf PC op-geschoond en GE-de-fragmenteert hebt ?? maar hoe heb jij dat gedaan ?
heb je absoluut eerst ALLE processen gestopt ?? zelf's antivirus enz..enz..enz.. ( alles ! )... dan doe je pas schoonmaken en vervolgens pas dan DE-fragmenteren:D schoonmaken zoals:
1)- %temp%
2)- Prefetch ( helemaal leg maken ! ! ! )
3)-Temporary Internet Files
4)- Gebruik ook ( ! ) standaard windows Schijf Opruiming ( alles aan vinken daar ! )
5)- enz..enz..
Nadat je zo mooi schoonmaak sessie wel gedaan hebt :thumb: ...PAS dan ga je PC grondig De-fragmenteren en niet gebruiken ! ( alles staat uit weet je nog ? )... eerst HER-starten ..:D

P.S. --->ALS je op start klikt dan rechts op uitvoeren daar kan je ook intyppen %temp% ....( en vervolgens alle inhoud verwijderen ! ) ...:D
En; ..... het zou mooi kunnen zijn dat je na een zeer grondige PC-schoonmaak sessie,... alleen maar register nog eens schoonmaakt en vervolgens alleen maar register nog eens DE-fragmenteert ....:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Of je klikt in de Verkenner op Beeld, Werkbalken en zet dan de Adresbalk aan.
 
reactie vraagsteller

Ik had inderdaad nog wat draaien tijdens de schoonmaak.
Want het surfen gaat dus nog steeds zeer traag.

Op de andere partitie (dus geen c schijf) staat een recovery. Misschien op die manier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan