Hallo iedereen.
Een paar dagen terug liep mijn computer steeds vast en sloot uit zichzelf af.
Daarna stond mn computer al vast bij het aanmelden van de gebruiker.
Na een paar keer opnieuw proberen deed ie t weer, maar kwam er een melding met daarin: Het systeem is hersteld van een ernstige fout.
Ik heb toen het rapport naar Microsoft gestuurd.
Bovendien gebeurde het soms dat de taakbalk veranderde naar een verouderde versie van Windows. (ik heb nu xp)
In de dagen daarna sloot de computer soms weer uit zichzelf af.
En daarnet ook 2 keer achter elkaar. En steeds kwam weer de melding van de ernstige fout.
Ik heb ook al hulp gevraagd op het forum van Computer!Totaal, maar aangezien ik niet handig ben met computers wil ik zo veel mogelijk hulp vanaf meerdere kanten.
Ik heb inmiddels al BSOD's ingeschakeld, zodat mn computer niet uit zichzelf meer opnieuw opstart. De foutmelding die ik krijg is 0x000000D1
De BSOD komt plotseling op, dus niet tijdens het opstarten of afsluiten van de computer.
Ik heb met hulp van het Computer!Totaal forum al geprobeerd oplossingen te vinden via de micosoft hulp en ondersteuning. Maar ik kan niet de oplossing vinden.
Bij m'n logboeken staan deze fouten die steeds terugkomen:
Toepassing:
Bron en gebeurtenis
Application Error, 1000
crypt32, 8
crypt32, 11
Application Error, 1005
Windows Search Service, 3024
Systeem:
Bron en gebeurtenis
Service Control Manager, 7022
System Error, 1003
Http, 15005
Disk, 7
DCOM, 10005
Heeft er iemand een andere manier om het probleem te verhelpen?
Groeten
Een paar dagen terug liep mijn computer steeds vast en sloot uit zichzelf af.
Daarna stond mn computer al vast bij het aanmelden van de gebruiker.
Na een paar keer opnieuw proberen deed ie t weer, maar kwam er een melding met daarin: Het systeem is hersteld van een ernstige fout.
Ik heb toen het rapport naar Microsoft gestuurd.
Bovendien gebeurde het soms dat de taakbalk veranderde naar een verouderde versie van Windows. (ik heb nu xp)
In de dagen daarna sloot de computer soms weer uit zichzelf af.
En daarnet ook 2 keer achter elkaar. En steeds kwam weer de melding van de ernstige fout.
Ik heb ook al hulp gevraagd op het forum van Computer!Totaal, maar aangezien ik niet handig ben met computers wil ik zo veel mogelijk hulp vanaf meerdere kanten.
Ik heb inmiddels al BSOD's ingeschakeld, zodat mn computer niet uit zichzelf meer opnieuw opstart. De foutmelding die ik krijg is 0x000000D1
De BSOD komt plotseling op, dus niet tijdens het opstarten of afsluiten van de computer.
Ik heb met hulp van het Computer!Totaal forum al geprobeerd oplossingen te vinden via de micosoft hulp en ondersteuning. Maar ik kan niet de oplossing vinden.
Bij m'n logboeken staan deze fouten die steeds terugkomen:
Toepassing:
Bron en gebeurtenis
Application Error, 1000
crypt32, 8
crypt32, 11
Application Error, 1005
Windows Search Service, 3024
Systeem:
Bron en gebeurtenis
Service Control Manager, 7022
System Error, 1003
Http, 15005
Disk, 7
DCOM, 10005
Heeft er iemand een andere manier om het probleem te verhelpen?
Groeten