Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaproos

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2004
Ik heb mijn lap-top opgewaardeerd naar XP-professional. alles werkt perfect, alleen krijg ik bij het opstarten steeds een berichtje/schermpje dat het systeem het bestand niet kan vinden. Blijkbaar heb ik dat bestand niet nodig, want de pc werkt perfect. Graag wil ik dan ook weten hoe ik dit wegkrijg. In de bijlage staat het schermpje zoals dit mij op de pc. komt.
Graag jullie hulp

Bijlagen

• het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.jpg
    het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.jpg
    9,7 KB · Weergaven: 206
Je zou kunnen proberen om via"start"-->"uitvoeren"daar typ je msconfig.exe neem tabblad "opstarten"en ga eens op zoek naar iets met DRI_KBFlitr of iets wat daar mee te maken kan hebben,en deze dan uitschakelen.

Heb de laaste tijd misschien iets geinstalleerd(een programma)en toen weer verwijderd?:confused:

ik heb gekeken op tabblad opstarten, maar ik kan daar niks vinden wat lijkt op KB drifi. Het lijkt me dat het een driver is. ik heb het bestand ook laten zoeken door de pc maar die kan het ook niet vinden. zal ik alles uitschakelen en dan één voor één weer alles inschakelen?
ik hoor het wel, alvast bedankt.:rolleyes:

Dat zou je kunnen doen,en misschien kom je er zo achter!

Het zegt mij ook eerlijk gezegd helemaal niets KBfiltr,ik zat te denken aan een filter die ze wel eens in bepaalde programma`s gebruiken!

Heb je al gekeken onder appatatenbeheer of je daar misschien iets raars tegen komt een geel uitroepteken.

1. Click Start, and then click Run.
2. Type MSCONFIG, and then click OK.
3. Click the Startup tab.
4. Click to clear the cpatr10 check box.
5. Click OK.

If you are prompted to do so, restart your computer.
:thumb:

Bedankt, het is opgelost.
Het was de hotkeys, ik heb het opgelost door het artikel te lezen.
Nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan