Het vierkante knopje werkt niet meer om het scherm te bewegen op de BB Curve 8520

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridishere

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo,
Vanmiddag heb ik op de homepage van Google mobile een applicatie van Google op mijn BlackBerry Curve 8520 geinstalleerd.
Als gevolg hier van werkt nu mijn vierkante knopje niet meer om beweging in het scherm te krijgen.
Het is nog wel mogelijk om hier op te klikken. De mobile applicatie van Google heb ik al verwijderd.
Ook heb ik al mijn toetstel verschillende keren opnieuwe opgestart. Maar er is nog geen beweging te krijgen met het vierkante knopje.

Weet iemand de oorzaak? Wat kan ik hier tegen doen?
Zou ik misschien mijn hele toestel een harde reset moeten geven zodat ik alles kwijt ben?

Wellicht heb ik een applicatie geinstalleerd die ik niet had moeten installeren. Het leek allemaal zo verleidelijk gewoon vanaf de Google homepage.

Het gaat om deze applicatie die ik heb geïnstalleerd: http://www.google.com/intl/nl_ALL/mobile/blackberry/

Als iemand mij zou kunnen helpen? Bij voorbaat heel veel dank!!!!
Groet,
grid

Het spijt me maar ik had niet door dat deze vraag 2x op het forum terecht gekomen was. Het kwartje viel voor mij nu pas. Overigens lijkt het probleem ook al opgelost te zijn. Ik heb mijn accu uit mijn telefoon gehaald. Toen heb ik het toestel opnieuw opgestart. Ik had mijn toestel via Alt-Capslock-Del al een paar keer gereset. Hij moest dus even helemaal van stroom af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan