Het wordt echt tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aves

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2012
Berichten
6
Sinds eind 2008 heb ik mijn huidige pc. En het wordt tijd voor een nieuwe pc! Hij begint echt te langzaam te worden!

Nu ben ik dus op internet naar pc`s aan het kijken. Het budget is rond de 500/600 euro (echt niet meer) Aangezien ik het geld niet heb en wil uitgeven aan een nieuwere/duurdere pc.

Budget - 500/600
Doel - Gamen, school werk, foto`s bewerken, film bekijken, etc
Omgeving - Maak niet zo gek veel uit!
Assemblage - deze pc ook zelf in elkaar gezet met hulp. Dus met hulp van internet moet dat wel lukken
Besturingssysteem - windows 7
Opties / randapparatuur - niets nodig, heb alles al!


Wil graag BF2 en 3 kunnen spelen. Verder moet de pc niet na 2 jaar al de nieuwe spellen niet meer kunnen spelen. Spellen moeten op medium gespeeld kunnen worden







Ben eens benieuwd wat jullie samenstellen. Ken de baas van azerty via via, dus is misschien wel wat korting te regelen.
 
Laatst bewerkt:
tjah je budget is wat betreft jou eisen niet hoog genoeg.
voor 600 euro heb je een systeem die nu de games net op medium aan kan
ik weet niet wat je huidige systeem spec's zijn wellicht is een upgrade een mogelijkheid?

maar voor 600 euro zul je over 2 jaar weer moeten upgraden dat zit er dik in!
 
Ja, dit systeem is best al oud:

• Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA-II | ST3320620AS
Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz 2 GB
• NEC 18x dvdrw blck AD7173S LF SATA
• Asus P5B S775 I965P ATX | 90-MBB4E5-G0EAYZ
• Corsair 2GB XMS2-6400 DDR2 TWIN2X Matched Memory Pairs | TWIN2X2048-6400
• EVGA e-GeForce 8600 GTS Superclocked 256MB PCIe
Chieftec CASE CHIEFT Midi GX-01BW-OP Window No PSU Black Behuizing
• Zalman ZM-F3 120mm 3p 20 dB
• NEC 3.5 Diskette Drive 1.44MB Zwart
• Chieftec PSU 500W 12CM fan Active PFC ATX

Ik zal al tevreden zijn met BF3 op high en de nieuwste games op medium. http://gamepc.nl/amd-game-pc :zou dat haalbaar met deze zijn?
 
nee de HD7770 kan games zoals BF3 net op medium aan als je op een reso van 1080P speelt

dan heb je meer iets in de richting van een HD7850 of GTX660 TI nodig

ik zal eens kijken of een upgrade mogelijk is bij je huidige systeem

EDIT:
Okey ik heb hier wat voor je samengesteld een upgrade kit exclusief Windows en Incl Windows
Exclusief: klikerdeklik
Inclusief:klikerdeklik

beide upgrade kits zullen het een heel stuk langer vol houden dan je vorige setup (wat btw niet eens gericht was op het spelen van games)
dit zul je dan zelf moeten installeren je behuizing, DVD drive en Harde schijf kun je houden de rest mag weg (ik raad je ook aan om de diskette drive weg te doen)

denk dat de voeding ook aan vervangen toe is neem aan dat hij al redelijk wat jaren in gebruik is
en dan kan een videokaart die heel wat meer stroom nodig heeft wel wat te veel worden voor een oude voeding

en ja BF3 zul je prima op high settings spelen de een wat beter dan de ander
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan