Hete CPU

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertjuhhh1993

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2010
hallo,
thuis heb ik een toshiba a300-1sr en als ik een uurtje zit te gamen word mijn cpu 77 graden. hierbij moet je denken aan bv half life 2 en combat arms. de cpu is een Intel Core 2 Duo Mobile T6400. hoe kan het dat ie zo warm word en wat kan ik er aan doen?

verdere specs laptop
Toshiba a300 specs

Weinig. Laptops zijn niet gemaakt om te gamen, en de warmteafvoer is erg slecht.

Wat je nog wel kunt doen is kijken of er niet teveel stof in je laptop zit.

Kan natuurlijk ook, maar bij mij had zelfs een normale ventilator weinig nut. Maar, je kunt het altijd proberen ;)

Niet gamen, daar is een laptop niet voor bedoeld en gemaakt.....

denk dat ik er gewoon even mee terug ga. hij wordt nu al over de 90 graden bij de game half life 2 episode 2.:(

bedankt voor de adviezen:thumb:

Goedemiddag,

Neem aan dat je het zelfde krijgt te horen dat hij eigenlijk niet is om te gamen en hoe waren de temperaturen eerst dan?

is altijd al aardig warm geweest maar nu extreem net over de 90 graden. er zit wel hier en daar wat stof mischien is dat de oorzaak. ik ga eerst even bij de media markt informeren.

Hoi,

Als je bij deze je game invult dan komt hij met de juiste eisen en of je daar aan voldoet. gewoon om even te kijken hoe of wat

Laatst bewerkt:
Ik vermoed eerder een combinatie van factoren, als eerste de omgevings temperatuur, tis al een aantal dagen flink warm.
Daarnaast stofvorming, daardoor wordt je systeem minder gekoeld....en als je dan vervolgens een pittig spel gaat spelen.... jah, dan lopen je temps wel op.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan