Hete laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramykoster

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Ik denk dat onderstaand plaatje genoeg zegt, hoort dit zo?? Ik denk het aan mijn laptop te voelen niet. Ik ga hem trouwens wel even opsturen voor garantie...

Het gaat om een HP pavilion dv5 1130 ed

Ik heb hem al een tijdje maar ik dacht, laat ik eens anderen vragen of dit normaal is... De hoogste temperatuur ooit gemeten is 120 graden!

Koelpasta kan het niet zijn omdat dan de hele laptop niet warm wordt...

Bijlagen

• hooooot.jpg
    hooooot.jpg
    33 KB · Weergaven: 54
120 graden klopt al niet want dan slaat hij allang uit dus inderdaad even het genoemde programma laten kijken en meten en dan horen we wel wat daar uitkomt.

Inderedaad de temperaturen die speedfan weergeeft zitten er soms meer dan 10 graden naast:confused:.Met kun je (bijna) alle harware zien en hoe warm het word.

Nu speedfan en pc wizzard naast elkaar!

Je kunt ook meteen zien wat ik aan het doen ben: beetje aan het internetten/mailen dus dat hoort gewoon niet. Al helemaal niet voor een intel!!

Bijlagen

• hoi2.jpg
    hoi2.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 52
Hoi,

De laptop wordt idd. veel te heet. 50 graden bij internetten enz. is redelijk normaal. 80 graden is echt te hoog! Voel/hoor je de ventilator wel blazen? Heb je de fan openingen schoongemaakt? (stof uit de openingen)

Anders de laptop terug doen en na laten kijken, als je er toch gar. op hebt!

Je zou evt. zelf nog van die onderzetters met fans kunnen kopen en de laptop hierop plaatsen. Dat scheelt toch ook al wel een hoop!

http://www.perfect-systems.nl/computerwinkel/Producten/S198/HG27/coolers-overige/_9/overigen.html

Die fan draait op full speed, lijkt net zo'n server met 5 fannetjes.. Ik heb meestal de laptop op schoot maar deze zomer met blote benen deed het wel pijn :o Ik ga zo de boel even nakijken en anders opsturen (alweer). Slechtste laptop ooit is dit, HP is goed merk heb veel hp computers/servers/printers/laptops staan/gehad en waren allemaal goed. Maar deze :(

Ik heb net de laptop uit elkaar gehaald, maar hp heeft de laptop zo in elkaar gezet dat je 3 uur bezig bent:mad:, dus daar heb ik geen tijd voor... Ik bel morgen wel gewoon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan