HetNet FUP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jim423

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2007
Heeft iemand ervaring met download warning met Hetnet/planet/kpn.
En met hoeveel GB was dit dan ?

Grtz Jim

Er kijken hier genoeg mensen. niet iedereen is hier 24/7.
Je vraag omhoog kicken mag dan ook pas na 24 - 48 uur.
Daarnaast.. heb je nu net je eigen vraag beantwoord daarmee?

Zowel Planet als Het Net hebben geen Fair Use Policy [meer]. De meeste providers hebben dit afgeschaft.....
Bij die providers die het nog wel hebben ligt het rond de 25 Gb/maand, als je er meer dan 3keer overheen gaat, knijpen ze je lijntje af.....

Met jouw 200 Gbyte/maand [las ik op een ander forum waar je dezelfde vraag stelde] ben je wel een "grootgebruiker"....

Heb je de afzender van dat mailtje gecontroleerd? Misschien een erg "grappige" kennis die dit gestuurd heeft?

Volgens mij is dat gewoon van HetNet hoor. Ik had ze gevraagd om de downloadlimiet namelijk. Op dat andere forum wist niemand het (ja ik ben ongeduldig), ik draai mn eigen server met een paar groepen dus daarom download dat ding zoveel.:thumb:

Tnx voor je reactie!

Laatst bewerkt:
Valt die newsserver van ze (nova planet) eigenlijk ook onder de FUP. Is toch intern verkeer ?

Nieuwsgroepen zijn een extra service en worden bij grootverbruik zeker afgekapt.

Per maand is dat vrij pittig,zeg maar 35/40 DVD´s.

Zit ook nog PAR2 bij dus ong 30 DVDs per maand. Als ze me daarvoor al afsluiten dan ga ik zeker naar een andere :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan