Hetnet smtp server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borgulas

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Berichten
168
Ik heb na een tijdje prutsen mijn hotmail account op thunderbird werkend gekregen :d met smtp server! nu nog mijn hetnet account. ik kan wel mail ontvangen, maar geen mail verzenden. Wat zijn de smtp settings voor hetnet? Als ik ernaar google vind ik alleen de tip 'mailhost.hetnet.nl' te gebruiken, verder geen instellingen..

Wat ik nu heb ingesteld:
mailhost.hetnet.nl :25
gebruikersnaam+ww aangevinkt en authenticatie uitgevinkt.
SSL/TLS*

Weet iemand de correcte settings?
 
Is Hetnet niet KPN geworden? Probeer anders eens om te testen "mail.kpnplanet.nl" of "smtp.kpnmail.nl". Het maakt niet uit welke SMTP je gebruikt namelijk, zolang de mail wordt verzonden via 1 van de SMTP's, dan is het in orde en werkt het :)
 
Is Hetnet niet KPN geworden? Probeer anders eens om te testen "mail.kpnplanet.nl" of "smtp.kpnmail.nl". Het maakt niet uit welke SMTP je gebruikt namelijk, zolang de mail wordt verzonden via 1 van de SMTP's, dan is het in orde en werkt het :)

Bedankt voor de tip. De instellingen werken nog steeds niet, maar ik heb mijn hetnet smtp instellingen verwijderd en nu gebruikt het de smtp server van mijn hotmail bij het verzenden. ben nog steeds wel benieuwd wat de instellingen voor hetnet zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan