HetNet tijdsurfen, automatisch verbinding verbreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkyWarrior

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2003
Een oom van mij heeft ADSL tijdsurfen van HetNet, daarbij betaald hij per minuut en er zit een programma bij om verbinding te maken en deze ook weer te verbreken. Alleen het verbreken van de verbinding moet handmatig via dat programmatje gebeuren of het gebeurd pas na 20 min. Mijn vraag is of er een extern programma bestaat om de verbinding automatisch te verbreken.

In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Verbindingen, selecteer je inbelverbinding, klik op knop Instellingen/Geavanceerd en vink aan Verbinding verbreken indien niet actief gedurende ... minuten, qua zelf invullen. Zoiets?

Nou ik heb al een email verzonden naar HetNet omdat een vriendin van mij hetzelfde wil, helaas heb ik nog niets gevonden, ook niet op internet.

Geplaatst door jjw
Nou ik heb al een emai verzonden naar HetNet omdat een vriendin van mij hetzelfde wil, helaas heb ik nog niets gevonden, ook niet op internet.
Hmm, dan zal het nog wel niet bestaan :confused: of heeft er toch nog iemand een id:)
Gezina, nee dat werkt niet want er staat geen inbelverbinding bij ADSL.

Nou niet bestaan dat zal ik niet zeggen, er zal hues een progej bestaan die ziet dat er een internetexplorer verbinding is met de buiten wereld en als die langer als een x aantal minuten niet gebruikt wordt dan zal het vast kunnen sluiten, het klint zo simpel daar het in de dailer van windows wel zit, helaas ben ik het nog niet tegen gekomen op internet voor een netwerk verbinding die het internet op zit.

Klik eens even, rechtermuisknop, op uw verbinding. Kies eigenschappen. Kies opties. Daar zou moeten staan "tijdsduur niet actief ophangen. Daar kan je de tijdsduur instellen.

Nogmaals het gaat om een adsl verbinding, we maken geen inbel verbinding fictief, helaas die opties werken dus allemaal niet, alleen als windows een inbel verbinding detecteert dus via een inbelmodem dan zijn dat soort optie te gebruiken, Het modem, maakt gewoon een verbinding op het moment dat de client dat wil, daarna wordt er door de provider bij gehouden hoe lang iemand op internet zit en dit wordt weer door gegeven aan de telefoon maatschapij en zo betaal je per minuut.
Helaas maakt de computer in dit geval nog steeds gewoon verbinding via een netwerk en kunen we dus geen aanvullende opties invullen.

wel lastig ja, ik zou zolang er nog geen oplossing/proggie voor is, gewoon even opnieuw opstarten, of je rj stekkertje eruit-trekken:confused:

waar het om gaat waarschijnlijk, als je niet surft of per ongeluk vergeet de boel uit te zetten, dan staat het modem 20 minuten te bellen op niks af, dat is zonde geld.

wel lastig ja, ik zou zolang er nog geen oplossing/proggie voor is, gewoon even opnieuw opstarten, of je rj stekkertje eruit-trekken:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan