hetnet tijdsurfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Ik heb dit bij een kennis geinstalleerd

Om verbinding te kunnen maken moet ik eerst op het adsl verbinding klikken daarna pas op de bv IE

Nu is mijn vraag is mogelijk dat ik deze 2 samen kan voegen. M.a.w. wanneer ik IE aanklik er meteen verbinding wordt gemaakt

Zo ja hoe!

je zou een script zelf kunnen typen als je precies weet hoe het script eruit ziet waar ce opdracht in staat dat de router verbinding mag maken.
Toch denk ik dat het in dit geval zeer lastig wordt daar het script behoorlijk beveiligd is naar mijn weten.
Maar waarom wil je dit eigenlijk, gewoon makkelijk of met een goede reden??

de persoon voor wie het is vind het nogal omslachtig om 1st het ene en dan het andere te doen

Kan je niet bij internetopties aangeven welke verbinding IE moet gebruiken?
Overigens is het wel begrijpelijk dat er een aparte handeling voor nodig is, het gaat immers om tijdsurfen, vergelijkbaar met een ouderwets analoog modem, ook daar bleef je 'off-line' werken ( met off-line beschikbaar gemaakte pagina's) om zo min mogelijk tijd on-line te zijn om de kosten te drukken.
Mijn mening is trouwens wel, dat je heel erg weinig on-line moet zijn om goedkoop uit te zijn met tijdsurfen.
Reken maar mee:
Vaste kosten € 7,95/m
16 uur online/m= (16u- 2u gratis)×(€ 0,022/min×60)=€18,48 (€0,022 is gemiddelde prijs incl. starttarief)

Totaal € 26,43

Voor dat geld kan je een snellere verbinding zonder tijds- en datalimiet (FUP) krijgen

Ik betwijfel of het gaat lukken want op de een of andere manier wordt de verbinding gemeten,resp verbroken obv internetverbinding ongeacht welk programma.

dat is wel zo maar het probleem blijft alsnog dat in dit geval er een programma geschreven is die verteld tegen het modem dat hij online mag gaan, dit wordt dus niet aangestuurd door de internetexplorer maar door een seperaat progje, in dat progje staat een script geschreven die simpel gezegd alleen maar het online offline gedeelte van het modem aanstuurd.
Je zou dus dit progje moeten combineren op 1of ander manier...... Dat progje is niet veel meer als een script warin een uitvoering staat.....
Daarom zij ik al, je zou moeten weten wat er in dat script staat en dan dat combineren met run ieexplorer.exe
Er bestaat alleen nog een gevaar, als er toevallig spyware op de pc staat die op de achtergrond gebruikt willen maken van de ieexplorer dan wordt dus dit script gebruikt en zit je online terwijl je denkt van niet.

Dat laatste is niet helemaal waar zit ik net te bedenken.
Als een spyware online wil komen zou hij zo slim moeten zijn om dat script uit te voeren, dat zal niet gebeuren.

Excuus....

Je zou natuuerlijk een klein batch bestandje kunnen maken waarin de opdrachtregel voor het verbinden en de IE opdrachtregel in zijn opgenomen.

Ja maar dan zul je toch moeten weten wat er in dat script staat, je zou wel die twee bestanden achter mekaar kunnen laten uitvoeren, alleen weet ik niet of je na het opstarten van het online bestand ook nog een handelling moet plegen in een scherm??? dat weet de topic starter beter als ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan