HFA-Soft StalChild Webdesign

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imhotep

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2003
Hey peeps, ff mijn nieuwe site promoten. Hij is nog niet totaal af, maa dit is al ongeveer zoals het wordt.

http://www.hfasoft-stalchild.tk

Ik beheer deze site met iemand die ik ken, het is een webdesign site... en ik wou vragen -> wat vinden julli ervan?

Hot or Not?

Not, Hij is nog niet af waarom dan nu al een oordeel.

Op het eerste gezicht een strakke site. Ik vind alleen die .tk domeinen zo goedkoop overkomen. Registreer toch voor wat EURO's een NL domein.

Geplaatst door Tiborv
Op het eerste gezicht een strakke site. Ik vind alleen die .tk domeinen zo goedkoop overkomen. Registreer toch voor wat EURO's een NL domein.

Iedereen wil heuro's verdienen maar niemand wil ze betallen. Als je er winst uit wil hallen zul je moeten inversteren. Het kost je mischien 10 euro in het jaar (alleen een domein dan) maar staat zoveel keer proffesioneler als een .tk domein.

Nu ik de site bekijk met plaatjes aan in opera 7.11 komt hij een stuk affer over. De kleine tekst op de frontpage intreseert me weinig en kan best wat uitgebereider. Het logo zuigt. Een logo word pas echt snel herkenbaar als er een figuurtje of een custom lettertype in verwerkt is.

De achtergron kleur verschiet opeens als ik in het forum kom(???). Het forum is engelstalig en de rest van de site nederlandstalig????. ik kan in je url dit tegen :
ttp://members.lycos.nl/hfasoftstalchild/nuke/modules.php?name=Addon_Sample. Dat is natuurlijk prima maar zorg dan wel dat het forum gelijk loopt met de rest van de site.

Daarnaast vind ik de manier waar op mensen een website kunnen aanvragen te omslachtig. Ze moeten of iemand mailen of op een openbaar forum posten. Veel mensen weten niet eens wat een forum is en mailen zullen ze niet snel doen omdat dat erg lang kan duren. Maak een mooi javascript of php forumuliertje dat meteen de prijs berekent (laat mensen niet zelf rekenen) en een e-mailtje naar jouw stuurd.

Vindt het PHP Nuke theme niet echt mooi, vindt sowieso Nuke niet zo passen op een site van een webdesigner:(

Bedankt voor al het kommentaar. Ik hoop dat ik dit snel kan verbeteren, zoals het nu is is het maar tijdelijk. Dat domein komt nog wel, maar eerst nog even alle bugs enzo eruit halen.

Over het forum -> Daar wordt nog zeker wat aan gedaan.

Dit is het dan tot nu, ik zeg wel als we een grote update hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan