Hg-Hosting

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Weet er iemand soms wat er met hosting bedrijf HG-Hosting aan de hand is? Ik krijg tientallen mailtjes binnen over dit bedrijf met nog wat andere hosting bedrijven die hierin worden genoemd.

Volgens mij rommelt het daar maar wat is er aan de hand. Ik weet niet wat ik moet doen.

Greetzz York

Wat staat er in die mailtjes dan?

Ik heb even een mailtje als bijlage toegevoegd, anders zit het hele forum zo meteen helemaal vol.

Ik word niet veel wijzer uit die mailtjes.

Greetzz York

Bijlagen

Wat een zooitje zeg.

Ik lees allerlei klachten erin en misschien de mogelijkheid dat HG-Hosting stopt ofzo iets.

Maar ik weet dus niet als dit klopt ik heb zelf geen mail ontvangen van het Hosting bedrijf zelf. (over het stoppen)
Mijn contract loopt t/m eind december, zullen ze dit nog wel halen.
En ik weet dus niet wat ik moet doen, moet ik snel overstappen op een ander bedrijf of gewoon houden zolang het nog kan.

Of is er een ander probleem bij hun aan de hand.

Greetzz York

Dat hele emailtje spoort niet, het feit dat er op deze manier problemen aan de kaak worden gesteld en de reactie's heen en weer zou voor mij meer dan genoeg reden zijn om onmiddelijk een andere host te zoeken.

Het feit dat het emailtje zeer Spamgevoelig is (allemaal email-adressen) en hackers in de kaart speelt (loginnamen) versterkt dit gevoel.

Het mailtje zou een stuk overzichtelijker zijn als iedereen op dezelfde manier antwoord, de ene doet het boven het bestaand bericht, de andere eronder enz.

K dan begin ik maar met zoeken naar een andere host. Was al een tijd je opzoek alleen dan pas voor December, dan maar nu.

Ik hoop dat ik wel een deel van men geld terug krijg. :D Ben het zelf wel deels eens over de klachten en de service van HG-Hosting is niet echt goeie kwaliteit naar mijn mening.

Bedankt voor je advies.

Greetzz York

Ik heb nu net een mailtje verstuurd naar hun en gevraagd als ze mij meer informatie konden geven over de gang van zaken. Als dit helpt ik denk het niet, tot nu toe hebben ze nog nooit op een mailtje gereageert van mij, en de helpdesk werkt bij mij ook niet. :(

Ik zag ook nog is dat Fast-Is beslag wou gaan leggen op allen NL domein namen gelukkige heb ik org maar je kan toch geen beslag leggen op een NL domein.

Maar ik ga in ieder geval nooit met Fast-Is in zee :evil:

Bedankt voor de link naar hun forum :thumb:

P.S Ik heb al wat zitten zoeken naar verschillende hosting paketten maar ik moet het nog even allemaal bekijken, hoe ik dit allemaal ga doen.

Greetzz York

Ik krijg net een mailtje terug dat ze de website hebben overgezet op een andere server. Dus ik denk dat ze blijven bestaan.

Onderstaand het mailtje.

Beste,
>Ik heb hier geen mails over gehad en ben het vandaag zelf op een forum
>tegen gekomen.
>De sites zijn allang op een andere server eenigste wat fast-is zou
>kunnen doen is de .nl domeins blokeren wat hun het deelnameschap van de
>sidn zou kosten.
>Zou u mij mischien de orginele mails door kunnen stuuren (opslaan en in
>een zip bestand zetten.)

Ik denk dat ik voorlopige toch op hg-hosting blijf.

Greetzz York

Ja dat ken ik. Maar zolang mijn website gewoon goed word gehost blijf ik er maar. Anders ben ik ook nog is al men geld zometeen kwijt.

Greetzz York

Ik hoor van HG alleen maar slechte reacties.
Mailtje is inderdaad vreemd, ik denk dat er iets mis is gegaan bij de server waardoor de mail massaal door is gestuurd (in 1992 gebeurde eens zoiets bij een heel groot bedrijf, grote chaos). Dan komen de mailtjes aan en worden ze naar "iedereen" doorgestuurd. Handig ook dat alle E-mail adressen enzo instaan.
Ook zie ik er SoccerQuest in staan ( from: "SoccerQuest" <info@soccerquest.nl> )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan