hhotmail 'soort virus'

Status
Niet open voor verdere reacties.

joosthm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
helloooo

Gisteren kreeg ik een mail in mijn inbox die een vriend verstuurd zou hebben naar mij en nog een 10-tal andere personen.

Dit bericht is echter nooit verzonden geweest, wanneer ik de link opendeed die in deze mail stond (opengedaan in VM-ware)

blijkt het een link te zijn naar een site die werken van thuis uit promoot. Ik wou de site bijgevolg sluiten maar deze wou niet

hij bracht enkele pop-ups tevoorschijn, met de vraag : 'Bent u wel zeker dat u deze site wil sluiten?'

Daarom heb ik 'ctrl+shift+esc' ingedrukt om het proces via windows taakbeheer te sluiten.

NU wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd? Wat kan mijn vriend doen zodat dit niet meer verzonden wordt? Of hoe moet ik dit soort van virus definitief te lijf gaan?

THX

Hallo,

Zowiezo zijn pc op spyware, malware en virussen scannen. Dan kan het al opgelost zijn als dat dat verwijderd is.

Mocht dit niet geval zijn eens het wachtwoord van zijn windows live laten veranderen.

scan je pc en je vriend zijn pc met MBAW.....laat maar iets weten hoe het verder gaat met je pc en die van je vriend ;)

Scannen met malware bytes inderdaad. Dit heeft mijn "hotmail" virus ook wel is verwijderd. Je kunt dit programma gratis gebruiken.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan