Hi eindeloosonline

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovalk

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2005
Heej, Ik heb sinds vorige maand een mobiel abonnement bij HI en daarbij heb ik ook eindeloosonline genomen. Dit is ingegaan vanaf 14-08-09, ik heb dus ook pas vanaf deze datum gebruik gemaakt van mobiel internet. Ik heb wel via mijn mobiel geinternet door gebruik te maken van me draadloze modem. Nu krijg ik opeens een data afschrift van HI waarbij ik 55mb gedownload heb ik de periode van 14-07-09 tm 15-08-09. Dat is een bedrag van 116 euro, Hi kan me geen specificatie geven van de data en het enige wat ik kan doen is een klacht indienen. Mijn vraag is of iemand hier een verklaring voor heeft of dat iemand dit eerder mee gemaakt heeft.

Alvast bedankt.

Wij hebben het hier eerder op het forum zien langskomen, zij het met een andere provider (ik meen vodafone). Daar bleek de uitkomst dat een bepaald abonnement niet verkocht (en dus gebruikt) had mogen worden zonder "eindeloos internet", en werd de rekening gecrediteerd.

Andere zaak is: als je via je eigen netwerk het internet opgaat, moet je dat wel instellen bij je settings, doe je dat niet dan weet je browser niet beter dan dat hij het via je gsm provider moet doen.... heb je dat niet gedaan dan is het een beetje je eigen schuld en staan ze bij Hi dus erg sterk......

Laatst bewerkt:
dat laatste is het waarschijnlijk ja, maar valt dat niet aan te vechten?:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan