Hi, T-mobile of toch iets anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CupJupp

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Berichten
48
Welke provider kan ik het beste pakken? Ik sms meer dan ik bel, maar als ik bel wil ik niet super veel gaan betalen. Over simyo en Lowcall heb ik veel gelezen*vooral slechte dingen* en voor de rest weet ik het echt niet..

Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Hm, is het ook belangrijk om bereikbaar te zijn? of is dat van minder belang?
Belangrijk? Kies Hi of KPN !
Voordelig? T-mobile is volgens mij de stunter onder de mobiele telefonie ! (mijn baas stapt helaas ook over naar T-mobile, daardoor niet meer bereikbaar in m'n woonplaats)
 
Hm, is het ook belangrijk om bereikbaar te zijn? of is dat van minder belang?
Belangrijk? Kies Hi of KPN !
Voordelig? T-mobile is volgens mij de stunter onder de mobiele telefonie ! (mijn baas stapt helaas ook over naar T-mobile, daardoor niet meer bereikbaar in m'n woonplaats)

7 cent per sms
en 17 cent per minuut
 
ja ik was er zelf al uit dat Simyo en Lowcall heel "goedkoop" zijn,, 0900 nummers die je gebeld zou hebben. Ik hou het liever op de echte prepaid dus gewoon opwaarderen. maar wat bevelen jullie mij aan, ik heb nu nog een abo van Hi, ben er heel tevreden mee maar ik houd teveel belminuten over, maar ben verder wel tevreden over hi.
 
7 cent per sms
en 17 cent per minuut
'By hi betaal je dan wel 35 cent per minuut, maar ik bel heel weinig en als ik bel is da vooral met huistelefoon,, ik sms meer:p dus ik heb gekozen voor hi, 5 cent per sms:D
 
neem hi
persoonlijk goede ervaring mee en niet duur

geen t-mobile zakelijk heel veel echo op de lijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan