hibernate werkt niet lekker whs

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
Hallo allemaal ik zit met een probleem.

Ik heb windows home server draaien op een hp ultra slim desktop d530 papier werk:hier.

Windows home server draait weer op windows 2003.

Nu zit het zo:

Ik wil eigenlijk dat als er niks met de server gedaan word dat die automatisch in hibernate gaat(zo heet dat bij win2003 uk versie) --->en straks ook weer kunnen opstarten via thuis computer als ergens anders maar das de volgende vraag pas.

Dus ik heb netjes via configuratie scherm energie beheer hibernate aan gezet.

Nu heb ik het programmatje lights out op mijn whs. Daarmee kun je instellen als er cliënts computers op de server zitten dat hij aan blijft en als die van de server weg gaan dat de server na 10 minuten automatisch in hibernate terecht komt... soms doet hij dit soms niet maar goed als hij er dan wel in gaat ,gaat die naar een minuut of 10 a15 weer van zelf aan zonder dat ik wat doe.. hoe kan dat? dat moet eigenlijk eerst opgelost worden:)

Als dat werkt wil ik hem eigenlijk vanaf thuis computers dat ik de whs weer aan kan zetten maar ook als ik ergens op visite ben dat ik hem vanaf daar ook aan kan zetten .. is dit mogelijk? ik heb op de whs wel de wol add-in geinstaleerd.

wie o wie kan mij hier verder mee helpen ? alvast bedankt groetjes Mike:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan