hidden dangerous en meerdere spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck1956

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
hoi,
Wie oh wie kan mij helpen als ik een spel wil installeren krijg ik de volgende melding "could not find any previously instalt complained product on the machine for installing this product"

Dit krijg ik bij meerdere spellen en vervolgens stopt de installatie, pas geleden heb ik een verse versie van windows xp erop gezet en deze geupdate via internet!!!

Graag jullie visie, alvast bedankt,

puck

Heb je na het "vers" installeren van Windows ook de (nieuwste) driver voor je videokaart gedownload bij de fabrikant?
Heb je ook de moederbord drivers geinstalleerd?

ja, in mijn apparaatbeheer staat alles goed en daarom vind ik het zo gek. Wel heb ik een compaq waarvan ik niet meer de recoverycd kon gebruiken, en i.p. daarvan heb ik een nieuwe home xp edition aangeschaft. Deze geinstalleerd en de drivers via hp/compaq gedownload etc etc.
Vanaf dat moment kon ik meerdere spellen niet meer spelen???
bedankt voor je reactie,

puck

Dat in apparaatbeheer het goed staat, wil niet zeggen dat je de volledige driver voor je videokaart hebt. Windows Xp installeerd een standaard driver voor je videokaart, waardoor deze goed in apparaatbeheer wordt weergegeven.
Welke videokaart heb je?

Kijk eens in:
Start > configuratiescherm > software > of hier "NVIDIA Drivers" tussen staat.
Zo nee, de driver opnieuw installeren, zorg wel dat de Antivirusscanner tijdelijk uit staat!!
Eventueel in:
Deze computer(met rechts klikken) > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > beeldscherm adapters > Nvidia geforce .........(met rechts klikken) > kiezen voor "installatie ongedaan maken" > pc herstarten. Windows zal nieuwe hardware vinden en willen installeren. annuleer dit en installeer zelf de gedownloade Forceware driver, die je bij Nvidia hebt gedownload.
Mischien is het handiger om voor jou kaart een oudere driver versie te nemen.

Nogmaals, je dient de Antivirusscanner tijdelijk uit te schakelen, als je de driver gaat installeren.Hier vind je de driver voor jou videokaart:

http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.85.html

Hartelijk dank voor je geweldige hulp, ga het proberen en ik laat wel weten of het wat is geworden,

nogmaals bedankt,

groet Puck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan