Hidden source (HL2 MOD)

Status
Niet open voor verdere reacties.

wars149

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2007
Hallo ik heb een probleem ik speel het spel hidden source en ik ging toen naar options- beeld en zette hem op 1900x1200 terwijl ik een gewoon beeldscherm heb (zon ouwe :P)
En nu als ik hidden source opstart dan gaat het beeld flikkeren van zwart naar wit naar zwart naar wit er gebeurt verder niks. Ik heb al het spel opnieuw geinstalleerd. Kan iemand mij helpen??¿

Ik denk dat je nog maar een keer moet uninstallen en dan hierna de programma map van het spel verwijderen.

Tja als de map verwijderen niet werkt zou ik uninstallen en handmatig in het register met regedit alle key's verwijderen die bij het spel horen, maarja dat moet je wel aan durven...
Je kan ook kijken of er onder Applicatie Data een map staat die bij het spel hoort

Tja als de map verwijderen niet werkt zou ik uninstallen en handmatig in het register met regedit alle key's verwijderen die bij het spel horen, maarja dat moet je wel aan durven...
Je kan ook kijken of er onder Applicatie Data een map staat die bij het spel hoort

Dat met die regedit all keys durf ik wel aan maar dan moet jij mij helpen en onder DATa staat niks.

Eerst uninstallen
Daarna
Start > uitvoeren > regedit
In regedit Deze compter aanklikken Ctrl + F en dan de programma map naam, dan deze map verwijderen met alle bijbehorende key's. Daarna op F3 drukken zodat hij de volgende keys zoekt en ook deze verwijderen totdat hij niks meer vind.
Daarna deze hele procedure nogmaals herhalen met de naam van het EXE bestand van het spel.
Soms zit er in de spel map ook een settings bestand, hier kun je ook nog op zoeken.
Dit alles doe je natuurlijk met een beetje gezond verstand en op eigen risico, en let je op dat je geen keys van andere programmaas weg gooit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan