HIDDEVK.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiddevk

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Klik hier voor de site van HiddeVK WEBDESIGN. Ik ben een beginnend webdesigner, en ik heb als eerst deze site ontworpen;)

TIPS? Zet ze vooral in dit topic:thumb:!
Untitled-1.png

Klik hier voor de site van HiddeVK WEBDESIGN. Ik ben een beginnend webdesigner, en ik heb als eerst deze site ontworpen;)

TIPS? Zet ze vooral in dit topic:thumb:!
Untitled-1.png

opziche wel mooi voor een beginner. die benner vond ik het mooist.

Leuk logo, maar verder ziet de site er niet uit vind ik, afgezien nog van de taalfouten...

Er is toch wel wat mooiers te maken..zeker met joomla...voor een webdesigner is er errug weinig ge"designed". het is een standaard joomla template met minimale aanpassingen...

Een beetje "meer" template heb je al zo ergens vandaan...ja ook gratis.

Verdiep je in het css en personaliseer de scripts..er staan allemaal verwijzingen in die je als designer vast niet wilt...
...en niet te vergeten zet je language op Dutch en country locale op nl_NL (of de variant die je hostingprovider aanbiedt.) Want nederlandstalige items die "written by" zijn op "Thursday" nodigen niet echt je potentiële klanten uit...

Tamtamtam!

Tamtamtam! Na een tijdje Joomla te hebben gebruikt viel mij wel op dat het erg saai in gebruik is. Aangezien HTML naar mijn hart staat heb ik weer lekker een eigen site gedesignd! Hij is pas 5 minuten online, maar ik krijg al goede reacties!

Tjuus!

Wil je er nu iets mee gaan verdienen of blijft het hobbieën?
Als je bij HTML hoe belangrijk ook blijft steken wordt het niets.

Joomla saai? Of heb je het niet helemaal begrepen. Als jij wilt gaan "webdesignen" begin dan maar eens je eigen template te maken...uitdaging genoeg..overigens waarom geen css gebruikt...??

Je moet toch wat meer gaan overtuigen...

Kleine check..je hostingprovider is prima uitgerust voor cms systemen op PHP en Mysql.....
ja hoe weet ik dat nou weer...? Als je nog geen SQL hebt aangevraagd met je voor een paar kwartjes extra in de maand klaar..

Zonder cms, heb je geen markt...je klanten stellen eissen..

Neem het serieus...anders kost het je alleen maar geld...overigens je logo is wél mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan