hide source

Status
Niet open voor verdere reacties.

djpommes

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2007
ik wil dat als mensen in een webbrowser view source doen dat het niet werkt. dat ze dus niet in me source kunnen kijken. en ook als ze me website in kladblok openen.
(heb een programma gemaakt in visual basic die een website genereerd (.php file) ) maar ik niet dat zee de source kunnen zien.)

DJ

Hey,

De source van je php file kunnen ze ook niet zien. Als ze via de browser klikken op 'bron code weergeven' dan krijgen ze alleen je html file te zien. En je kan niet voorkomen dat mensen je html bron code kunnen bekijken.

Hey,

De source van je php file kunnen ze ook niet zien. Als ze via de browser klikken op 'bron code weergeven' dan krijgen ze alleen je html file te zien. En je kan niet voorkomen dat mensen je html bron code kunnen bekijken.

ok dan is dat dus goed.
maar is er een manier om te voorkomen dat ze het zien als ze me website (voordat ze hem uploaden) openen met kladblok?

Op alle vragen die ook maar iets met verhinderen of verbergen op het web te maken hebben, is het antwoord 'nee'.

Op alle vragen die ook maar iets met verhinderen of verbergen op het web te maken hebben, is het antwoord 'nee'.

sucks.. ik had namelijk iemand gezien die het wel kon. maar dat was een html bestand dus daarom dacht ik dat het met php mischien ook kon.

dat is makkelijk te omzeilen... je php bestand is normaal gesproken niet te bekijken door een bezoeker als hij eenmaal geupload is.

PHP zie je überhaupt niet in de broncode.

PHP zie je überhaupt niet in de broncode.

als je had gelezen wat ik in 1e instantie had geschreven:
ik heb een programma gemaakt in visual basic die een php file genereerd.

ik wil dat als ze het met kladblok openen dat ze ook niet de source kunnen zien, dat had een andere gast met html gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan