hier de patch & fixer voor blaster virus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ergens gelezen, dat her virus alleen op pc's met Window XP kan komen..

Ik heb Windows98.. kan ik het dus niet krijgen???

95/98/me kunnen het niet krijgen maar dat is allemaal terug te vinden in bovenstaande links

Hallo,

Let wel even op !!! Mensen...
Jullie geven deze links naar allerlei sites die de oplossing bieden, maar onthoud één ding.... hoe kwam dit virus op jullie PC ??? Juist door verbinding te hebben met internet (provider) en zo gauw je dus probeert om de fix te downloaden of de reparatie patch zit je dus weer op internet en dus wéér de kans om het virus terug te krijgen.... Heb het zelfde namelijk meegemaakt, had fixblast op diskette staan en als laatste wilde dat programma op internet de patch van MS downloaden. Per ongeluk meteen op ja geklikt en toen ging de PC dus onbeschermd het net op en binnen enkele seconden was het blaster virus dus weer terug.

Dus van een diskette of cd/rom de fix en update installeren is het veiligste. Heb je dus geen buren of vrienden die de patch al op disk of cd/rom voor je hebben, eerst de fixblast installeren en dan als je nog niet besmet bent eerst een Firewall installeren voordat je verdere actie gaat ondernemen en dus weer het risico loopt om besmet te worden.

Hopelijk kan ik jullie met deze tip menig leed doen voorkomen.

Groeten,

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan