Hallo allemaal,
Ik heb geld te veel en wil graag een hele goede High-end PC samenstellen.
Mijn hobby's zijn o.a. grafisch bewerken en gamen. Maar... Wat heb ik daar allemaal voor nodig?
Ik wil super snel kunnen internetten en renderen, verder moet de PC natuurlijk in staat zijn om (moeiteloos) de zwaarste software en games af te spelen, het liefst allemaal te gelijk :d
Ik heb eerder zo'n High-end PC gehad, helaas hebben ze vorig jaar bij ons ingebroken en is de PC uiteraard meegenomen.
Van die PC ben ik helaas de factuur kwijt waardoor ik niet meer weet wat voor onderdelen deze had.
Mijn budget bedraagt +/- €2000,-
Wat betreft de Accessoires en Beeldscherm:
- Razer BlackWidow Ultimate 2014
- Razer Razer Naga Expert 2014 Edition
- Razer Kraken Pro Groen
Wat betreft het beeldscherm: Hoe groter hoe beter.
Kan iemand mij de (benodigde) onderdelen aanraden? Overige tips zijn uiteraard welkom!
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Harm
Ik heb geld te veel en wil graag een hele goede High-end PC samenstellen.
Mijn hobby's zijn o.a. grafisch bewerken en gamen. Maar... Wat heb ik daar allemaal voor nodig?
Ik wil super snel kunnen internetten en renderen, verder moet de PC natuurlijk in staat zijn om (moeiteloos) de zwaarste software en games af te spelen, het liefst allemaal te gelijk :d
Ik heb eerder zo'n High-end PC gehad, helaas hebben ze vorig jaar bij ons ingebroken en is de PC uiteraard meegenomen.

Mijn budget bedraagt +/- €2000,-
Wat betreft de Accessoires en Beeldscherm:
- Razer BlackWidow Ultimate 2014
- Razer Razer Naga Expert 2014 Edition
- Razer Kraken Pro Groen
Wat betreft het beeldscherm: Hoe groter hoe beter.
Kan iemand mij de (benodigde) onderdelen aanraden? Overige tips zijn uiteraard welkom!
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Harm