highwatermark waarschuwingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Berichten
280
Ik zit al bijna 2 jaar met een probleem en wel het volgende:
Telkens weer krijg ik de volgende mededeling in mijn mailbox:
Van: admin
Datum: 02/19/05 10:17:36
Onderwerp: ATTENTION: High Water Mark Notification, message size.

Your mailbox is over the high water mark.
Please delete some messages from your mailbox!

Ook deze:
A message was sent to you that was returned to the sender(bounced)
because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.

Ik heb echter heel weinig berichten in mijn mailbox omdat ik regelmatig alles opschoon.
Telkens weer krijg ik dezelfde oplossing aangeboden van @home o.a.moet ik kijken of er in webmail soms grote bestanden zitten. Webmail gebruik ik niet maar trouw doe ik steeds maar weer wat ze zeggen. Deze oplossing is me zeker al zo'n 4x aangeboden, steeds maar weer hetzelfde en er wordt niets opgelost. Zelf hebben ze ook bij webmail gekeken maar daar zat niets in.
Ook heb ik mijn paswoord door moeten geven aan de helpdesk zodat ze konden kijken waar het fout ging, heb ik ook gedaan, ze stuurden me daarna ook testmailtjes maar ook toen werd er niets opgelost.
Ik heb een heleboel van die waarschuwingen dat mijn mailbox vol zit bewaard en toen ik deze week weer kwaad aan de bel trok werd me gevraagd om al die mailtjes te selecteren en ze als bijlage naar abuse@home te sturen zodat die misschien kunnen zien wie hier achter zit.
Dit selecteren lukt me wel maar ik krijg het niet voor elkaar om ze als bijlage te versturen dus ten einde raad maar weer de helpdesk van @home opgebeld voor advies. Na voor de zoveelste keer weer na zo'n 20 minuten aan de telefoon te hebben gehangen kreeg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon die me ijskoud zei dat ze mijn mailprogramma niet ondersteunen (incredimail) Mijn man gebruikt Outlook express en had laatst ook zo'n melding.
@home had nog 1 opmerking, mijn mailbox zat lang niet vol dus daar kon het niet aan liggen maar de waarschuwingen kwamen niet van hen omdat deze meldingen in het Engels zijn.
Ik hoop op een oplossing want toen ik net mijn pc opstartte had ik sinds gisteravond al weer 8 van die boodschappen en krijg ik gewoon niet alle mail binnen.
Kortom, help..........
Bij voorbaat mijn dank,
met vr. groet, Margriet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan