hij gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

geenidee

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
he
ik heb een vraagje ik weet helemaal niks van computers dus misschien is het een domme vraag. de vraag is: mijn andere computer als ik die aan wil zetten dan geeft hij alleen om de ongeveer 5 sec een piep verder doet hij dus helemaal niks. waar kan dit aan liggen??

vriendelijk bedankt alvast

Welkom op Helpmij.

Dit is waarschijnlijk een geheugen probleem.
Staat de computer al een tijd stil ?

nee hij heeft niet lang stil gestaan. het tegenovergestelde zelfs

zeker geen domme vraag!

Heb je je kast onlangs verplaatst?

Zoals Will-Well aangeeft heb je best kans dat er een geheugenbankje los zit, of een ander apparaat.

Om te beginnen zou je je kast eens los kunnen maken en alle kaarten die in de diverse sleuven zitten even stevig aandrukken.

Mocht dat niet helpen, dan horen we wel weer van je.

grtz Guido

Wat ook wel gebeurd is dat een geheugen stripje (zit in een wit bankje met clips a/d zijkant) slecht contact maakt. Doe hem er even uit en weer in.

de pc is terug van de winkel ze zeiden daar dat het werkgeheugen kapot was. dus ik zon nieuw werkgeheugen aangeshaft voor 65 euro. thuis gekomen heb ik het er in gezet maar nu piept hij niet meer maar je hoort hetzelfde geluid als hij op gaat starten maar dan doet hij het niet meer. khoop dat et een beetje duidelijk is anders stel maar vragen. wat kan het deze keer dan weer zijn???

groeten

zijn geheugenbankjes die zwartje blokjes op die kaart zo ja dan zijn het er 8

laat ik het anders vragen.

hoeveel geheugenkaarten zitten erin?

hoezo geen idee?

Je hebt 'm er toch ingezet?
is een kaart met zwarte blokjes erop (8 inderdaad)

Hoeveel van die kaarten zitten erin? Heb je de oude er wel uit gehaald?

ja dat klopt beetje dom. ik heb de oude er uit gehaald en er een nieuwe ingestopt. dus er zit er maar 1tje in

zitten op de originele kaart die zwarte blokjes aan 1 kant of aan 2 kanten?

En op de nieuwe?

grtz Guido

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan