hij logt niet goed in..

Status
Niet open voor verdere reacties.

evelwenteltevel

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
hallo,
laat ik zo beginnen; het probleem vormt zich sinds ik een andere host heb..
ik vrees dat dit het probleem is maar ik vraag het toch..
oude host (werkte wel): v3host
nieuwe host: 000webhost
v3host is geen optie omdat het dataverkeer gewoon te weinig is.
Ik vrees dus dat het niet aan het script ligt maarja.. ik plaats het hier toch voor de zekerheid:
inlogger.php
PHP:
<?
  include("config.php");
$user1 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `activationcode`='0' AND `login`='{$_GET['x']}' AND `pass`=MD5('{$_GET['pass']}')");
$user = mysql_num_rows($user1);
if($user > 0){
$_SESSION['login'] = $_GET['x'];
$data->login = $_GET['x'];
header("Location: index.php?a=loggedin");
}
else{
header("Location: $sitelink/index.php?error");
}
?>
Dit is het script waar het fout gaat, mocht je meer nodig hebben, zeg het dan even:thumb:

Als ik hem zo doe en dan ingelogd heb en dan van index.php home.php maak dan doet hij het wel (home.php is de pagina waar hij uiteindelijk heen gaat.. en zo blijft hij op de inlogpagina staan)
Toen heb ik het script naar home.php?a=loggedin veranderd maar dat werkte al helemaal niet..
Dus mijn volgende stap was om dan maar de hele link erin te zetten.. dat werkte maar nu ineens niet meer (verder geen wijzigingen gedaan, er is alleen 1 iemand anders online geweest, maar toen die volledig was uitgelogd lukte het me ook niet :S)
Als ik inlog krijg ik dus wel gewoon de goede pagina nu, maar dan zijn de plekken waar je persoonlijke gegevens etc. staan dat is allemaal leeg...

kan iemand me a.u.b. helpen?

Probeer eens in de header de volledige URL te plaatsen, dus inclusief HTTP://

Probeeer dit...

PHP:
<?
//wat aanhalingstekens bewerkt waar 000webhost slecht mee kan omgaan
//als dit niet werkt nog een vraagje:welke versie van php stond er op v3host,000webhost is 5.2 en oudere versies kunnen problemen hebben
  include("config.php");
$user1 = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE activationcode =0 AND login='$_GET[x]' AND pass='MD5(\"{$_GET[pass]})\")';
$user = mysql_num_rows($user1);
if($user > 0){
$_SESSION['login'] = $_GET['x'];
$data->login = $_GET['x'];
header("Location: index.php?a=loggedin");
}
else{
header("Location: $sitelink/index.php?error");
}
?>

bedankt maar nu zegt hij:
Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /home/a4271614/public_html/inlogger.php on line 6

en die foutmelding gaf hij eerst niet :confused:

edit: dat is in jouw scriptje line8 omdat ik die gele regels heb weggehaald ;) en ik kan niet vinden welke versie v3host heeft :S

edit: @slikcom: als ik index.php neerzet werkt het wel, maar dan moet ik in de adresbalk index.php wijzigen in home.php maar als ik hem direct doorlink naar home.php werkt het niet.. hoe los ik dit op?

Laatst bewerkt:
Hij logt nu dus nogsteeds in als "anoniem" dus waar je gegevens moeten staan is het leeg:confused:
iemand ideeën?:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan