Hij onthoud niet meer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Als ik een MP3 wil sfspelen op mijn PC dan vraagt hij met welk programma. Dit was altijd de Media Player. Maar als ik het nu aanklik vraagt jij steeds welk programma ook al kies is ervoor dat hij steeds de Media Player er voor moet gebruiken. Hij onthoud het niet????

Laatst bewerkt:
Vink eens aan -> Dit type bestand altijd openen met dit programma.

Heb je onlangs een andere player geinstalleerd? If so, in die player de extensies uitvinken. Kijk ook even of MP3 in je Media Player (bij Bestandstypen) nog wel is aangevinkt.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Heb je onlangs een andere player geinstalleerd? If so, in die player de extensies uitvinken. Kijk ook even of MP3 in je Media Player (bij Bestandstypen) nog wel is aangevinkt.

Ja van Nero.....
Waar doe ik dat in Mediaplayer??

Ik heb mediaplayer 10 en dat gaat zo:Rmuisknop op letters window media player>extra>opties>bestandstypen kijk daar of mp3 aangevinkt is.

Edit je bent me weer te snel af raymond :p
Laat je me zweten voor niks :thumb:

Dat is meestal het euvel indien er een andere speler actief is, dan óf eentje deinstalleren, óf de bestandstypen toekennen aan 1 speler.

Waar doe ik dat in Mediaplayer??
Is nu niet meer nodig maar dat kan je vinden in WMP/Extra/Opties, tabblad Bestandstypen. (althans in mijn WMP nummertje 8 :))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan