Hallo,
Ik weet niet of ik op de juiste afdeling ben, maar waag het er maar op
.
Het punt is dus dat ik, nadat ik mijn computer naar een zgn deskundige heb gebracht die bedacht dat hij windows gewoon even opnieuw moest installeren
en het uiteindelijk maar opgaf , zelf maar weer een poging heb gedaan het probleem op te lossen. Tevergeefs! Dus op naar hijackthis, die me in het verleden al eens ontzettend goed hebben geholpen. Maar helaas, konden zij het probleem ook niet vinden en verwezen me door naar jullie.
Het probleem wat ik heb is dat mijn computer soms spontaan uitvalt, meestal als ik op internet zit (nu dus gelukkig even niet).
En zeker als ik powerpoint wil opstarten. Het scherm wordt dan zwart en de computer doet dan helemaal niets meer. Ik moet dan de aan/uitknop indrukken om de computer uit te zetten.Misschien hebben jullie een idee?
stancia
Ik weet niet of ik op de juiste afdeling ben, maar waag het er maar op

Het punt is dus dat ik, nadat ik mijn computer naar een zgn deskundige heb gebracht die bedacht dat hij windows gewoon even opnieuw moest installeren

Het probleem wat ik heb is dat mijn computer soms spontaan uitvalt, meestal als ik op internet zit (nu dus gelukkig even niet).

stancia
Laatst bewerkt: