Hij start niet op -.-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kasem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Berichten
3
Hey allemaal ik stond op en ging vandaag op de computer en ik zag dat ik een BSOD had nou ik dacht '' dat kan gebeuren '' dus zetten ik de pc uit en starte hem opnieuw op kreeg ik weer een BSOD en als ik dan Windows XP install cd er in doe dan laad ie hem niet maar dan krijg ik weer een BSOD en als ik hem normaal opstart dan reboot die de hele tijd

kan iemand me helpen? FOUTCODE VAN BSOD: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA 0x00000050
 
Wat als je 1 van de geheugenbankjes (werkgeheugen, RAM) eruit haalt en dan opstart? (Probeer dit om de beurt. 1 voor 1). Mocht het dan nog niet opstarten, doe dan per bankje een test met Memtest86.
 
Als je de pc hebt aangedaan, regelmatig op F8 drukken. Wat gebeurt er nu?
 
Wat als je 1 van de geheugenbankjes (werkgeheugen, RAM) eruit haalt en dan opstart? (Probeer dit om de beurt. 1 voor 1). Mocht het dan nog niet opstarten, doe dan per bankje een test met Memtest86.

Hey bedankt voor de reactie maar ik ben niet zo een computer expert hoe zou ik dat dan uit elkaar moeten halen? en waar kan je die Memtest86 vinden?

Alvast bedankt
 
Als je de pc hebt aangedaan, regelmatig op F8 drukken. Wat gebeurt er nu?

Ik klik op F8 en krijg dan opties om de pc te herstellen etc. etc. maar dan als ik bijvoorbeeld op Systeemherstel klik dan start ie weer opnieuw op
 
Probeer dan eens Veilige Modus Met Netwerk met die F8. En dan proberen het probleem op te lossen. Daar kan ik je niet verder mee helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan