hijack this log

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi buffy

op zich heb ik geen problemen maar ik stelde toen de vraag hoe ik : system soap pro 3.2-ac1 uit mijn software moest verwijderen maar dat lukt niet en toen kwam ik van het één in het ander. toen heb ik al deze adviezen opgevolgd, maar ik kan het nog steeds niet verwijderen. als ik dat probeer krijg ik een venstertje van: Wise Uninstall, met de melding: could not open INSTALL.LOG file. Dat vond ik allemaal vreemd, zodoende is dit allemaal begonnen.

gr
Adelheid

hijack this

hoi Buffy

ik heb net in de veilige modus geprobeerd om het te verwijderen, maar ik krijg dezelfde melding.

gr
Adelheid

Staat er nog een map van System Soap Pro in C:\Program Files?

hijack this

hoe moet ik ddat checken? sorry hoor, ik ben een oen op dit gebied

gr
adelheid

Geeft niets hoor.

Klik op de knop Start, klik op "Deze computer", dubbelklik op "C" (of "Lokaal station"), dubbelklik op "Program Files", kijk of daarin een map staat die "System Soap Pro" heet.

hijack this

hoi buffy

Je bent GEWELDIG!!!!!!!!!!
Het is er eindelijk af. Het stond daar inderdaad nog in, heb het verwijderd en ben toen naar software gegaan en heb het er uit gehaald en toen lukte het!! Je snapt niet half hoe blij ik eindelijk ben.

Echt...geweldig
heel heel heel hartelijk dank
gr
Adelheid:thumb: :thumb:

Graag gedaan hoor.:)

Sorry dat ik zo lang niet reageerde op je log, ik was deze topic uit het oog verloren.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan