Hijack this

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedemiddag. Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik probeer het gewoon.

Na een update van Hijack this is het niet meer mogelijk on een logfile te maken en dit te posten. In mijn oudere versie kon ik de Hijack this starten met administrator rights, zodat ook de hostfiles gescand werden, maar dat kan nu plotseling ook niet meer. Is er een mogelijkheid om een oudere versie te installeren zodat alles weer normaal werkt?? Ik kon altijd een logfile copy en pasten op Logfileauswerkung om het te checken, maar dat gaat nu ook ineens niet meer. Wie weet de oplossing???:o

Alvast bedankt...

Waarom helpt niemand mij??? Weet niemand het antwoord??? En het gaat NIET over een log, het gaat over de software...Schrijf ik het in het chinees..???

Laatst bewerkt:
A. Je plaatst je vraag in een volledig verkeerde sectie.
B. Op Helpmij worden geen Hijack logjes meer nagekeken. Je kan hiervoor terecht bij Bluemedicine.be, HijackThis.nl of Nucia.nl

Dat had ik in mijn inleiding al verteld geloof ik..?? Ik wist niet waar ik het moest plaatsen...sorry

HJT werkt bij mij zonder problemen. Het moet dus aan je pc liggen. Misschien de lokale pc chinees eens vragen???

HJT werkt bij mij zonder problemen. Het moet dus aan je pc liggen. Misschien de lokale pc chinees eens vragen???

Nou dit schiet dus niet op. Het gaat er niet om of HJT bij een ander wel goed werkt, bij mij doet tie het niet meer. Het was normaal een Binary file, nu is het ineens een Windows installer package. En aan mijn PC mankeert NIETS.

En de lokale Chinees geeft alleen sambal bij...:p

Goedemorgen, ik werk met Vista home Basic. Het vreemde is dat het na de update is gebeurd....Alvast dank voor de reactie :thumb:

OOOOPS, je hebt helemaal gelijk....!!! Ik begrijp niet waar ik was met mijn gedachten.....soooo sorry....:o Alles werkt perfect nu.....Mijn Hartelijke dank aan iedereen die reageerden, en speciaal voor degene die mij weer op het juiste spoor gebracht heeft..:thumb:

Alles doet het weer naar behoren en het was right in front of me...:confused:

Tevens zet ik deze vraag als opgelost...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan