hijacked

Status
Niet open voor verdere reacties.

radster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
kan je me mischien ff helpen kheb juist hijacktje voorgehad dus heb adaware laten lopen en ook log getrokken via hijacke this. kan je me helpen of beter ineens format c. laat het me weten ;)

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:50:26, on 20/11/2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Lees even de mededeling die in de link van rve123 staat.(daarom het log hier weggehaald)
Op het Anti Spyware offensief ben je op het juiste adres voor Spyware verwijderen.:thumb:

ok bedankt mensen. hopelijk komt er een gunstige oplossing :thumb:

Even geduld, als er na drie dagen(72 uur) geen reactie van een expert op je log is, mag je hem omhoog kicken door een berichtje daar in je topic achter te laten.:)

ik heb gezien dat er onder mij dezelfde dag iemand met zelfde hijacked zit dien :\secure32.html dus mischien dat ik het geen dat ze hem aangeraden hebben ook mag uitvoeren

moest mijn syteem ****ed up zijn kheb al mijn tooltjes en games enstuf op andere hdd staan dus enkel mijne windows zal ik dan moeten formatten. maar heb enkele maanden geleden dit al gedaan dus had graag deze er nog ff oplaten staan. :o

Geplaatst door radster
ik heb gezien dat er onder mij dezelfde dag iemand met zelfde hijacked zit dien :\secure32.html dus mischien dat ik het geen dat ze hem aangeraden hebben ook mag uitvoeren
Ga hier niet vanuit, elke pc dient afzonderlijk behandeld te worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan