HijackThis 1.98.0 is uit!

• Onderwerp starter Onderwerp starter H@ns
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

H@ns

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
HijackThis 1.98.0

Ik had een topic gemaakt over HijackThis 1.98.8, maar ik hoorde zojuist dat hij uit de roulatie was gehaald omdat er nogal wat bugjes in zaten. had er een uitgebreide omschrijving bij gestopt maar dat bleek dus niet meer nodig. Ik kan eventueel wel een topic hiervan maken over het nut van het uitpakken van HijackThis en het hoe.

Laatst bewerkt:
Re: HijackThis 1.98.0

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Ik had een topic gemaakt over HijackThis 1.98.8, maar ik hoorde zojuist dat hij uit de roulatie was gehaald omdat er nogal wat bugjes in zaten. had er een uitgebreide omschrijving bij gestopt maar dat bleek dus niet meer nodig. Ik kan eventueel wel een topic hiervan maken over het nut van het uitpakken van HijackThis en het hoe.

Hoe dat moet staat hier al keurig beschreven: http://home.planet.nl/~kleyn080/hijackthisuitleg.html

Das waar. Niet aan gedacht :o Sorry Pieter

Weer een van de vele flaters :( Had ik nou even nagedacht... maarja ik ben denk ik iets te ijverig :o

Laatst bewerkt:
Zijn Buffy en Pieter 1 en dezelfde.

Ehm, hoezo? Ik excuseer me voor Pieter omdat ik niet meteen aan zijn pagina dacht.

Ik lees het anders, en uit die link haal ik ook niet dat de eigenaar van die pagina Pieter heet.

Daarom mijn vraag.

Maar ik wist dat die pagina van Pieter Arntz was. Vandaar mijn antwoord ;)

Maar goed ik kan je vraag nu ook wel begrijpen ;)

Oke,
Dan is dat ook weer duidelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan