hijackthis problemen...

• Onderwerp starter Onderwerp starter jgs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jgs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen verschrikkelijk veel last van "EnterOne". :( :( Het gaat steeds naar een startpagina die ik niet wil hebben en opent ook steeds het internet op gore sites terwijl ik b.v. in Word bezig ben.

Ik heb op internet gekeken (ik kwam op allerlei forums terecht) en er werd gezegd om Ad-Aware en Spybot op mijn computer los te laten. Dat had ik al eerder gedaan, maar werkte niet. Er stond ook nog bij dat ik "hijackthis" moest installeren en uitvoeren om het helemaal compleet te maken. (dit werd gezegd op antispywareoffensief.nl) Er stond een link bij waar je het kon downloaden.

Dat heb ik dus gedaan (hij was verdacht snel klaar met downloaden) en ik opende hem in zijn map (in WinZip). Toen werd gezegd dat de computer een "benodigd DLL-bestand, MSVBVM60.DLL niet kan vinden". Ook werd gezegd dat "de toegang tot het pad of bestand is geweigerd".

Nou is mijn vraag: hoe kan ik het DLL-bestand weer op mijn computer installeren (of anders terughalen als het er al ooit geweest is)?? Anders: geef mij een andere versie (?) van hijackthis die ik waarschijnlijk wél kan installeren.

Alvast héél hartelijk bedankt!:)

Je moet Visual Basic 6.0 SP5 even van Microsoft downloaden en installeren: klik
Dan is het probleem opgelost.:)

Ga niet zelf fixen met HijackThis, maar leg je log voor aan een expert. Bijvoorbeeld op ASO.

Dat zijn de runtime files zeker, veel progjes hebben daar nood aan, gelukkig moet je ze maar één keer downloaden he :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan