HijackThis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick_Klein

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Kun je alles wat HijackThis vind veilig verwijderen? zonder dat dit schade aanricht bij andere programma's?

Zolang je het advies van de experts in de volgende topic goed opvolgt, moet het geen problemen geven.
klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 5) <--klik.

Ik zou niet zelf zomaar wat gaan verwijderen.
Er staan ook dingen in die je echt nodig hebt.

Als je eventueel het log wil na laten kijken, kan je hem in de bovenstaande link plaatsen.:)

Nou nee ik zou zeker niet alles verwijderen! post je hijack list dan kan je advies krijgen erover...

Geplaatst door Rick_Klein
Kun je alles wat HijackThis vind veilig verwijderen? zonder dat dit schade aanricht bij andere programma's?

Nee! HijackThis geeft een overzicht van allerlei zaken die op je pc geïnstalleerd zijn, zonder daarbij onderscheid te maken tussen normale en noodzakelijke processen enerzijds en spyware en andere narigheid anderzijds. Als je alles wat HijackThis vindt zou verwijderen, denk ik niet dat je Windows nog zal opstarten...

Wees voorzichtig als je met HijackThis gaat werken. Het is een krachtig programma dat geen onderscheid maakt tussen wat goed is, en wat kwaad is. Dit is een keuze die jezelf zal moeten bepalen. Onoordeelkundig gebruik van HijackThis kan er voor zorgen dat bepaalde programma's niet meer werken, of zelfs dat je pc niet meer opstart...

Je kunt beter je log hier laten beoordelen>
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=134129

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan