HijackThis ??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

krokkie

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hallo allemaal,
Zoals iedereen tegenwoordig heb ik ook veel last van spy-ware, alleen heb ik allemaal reg.keys die in mn register staan genaamd "LQ" wat ik ook doe en wat ik probeer ik kan ze wel verwijderen maar 5 min later staan ze er weer op.
Nu heb ik iets gehoor over HijackThis kan iemand mij dit uitleggen hoe dat werkt?
Alvast bedankt :thumb:

Kijk heel erg uit met HijackThis, want als je niet weet waar je mee bezig bent, haal je zo je systeem (lees: windows) onderuit, en kan je gaan herinstalleren.

Ik weet niet hoe bekend je met PC's, software en windows bent (gezien dat je in je register zit toch wel een beetje meer dan normaal...), maar alleen mee aan de slag gaan als je weet wat je doet!

Anders HitmanPro gebruiken, of Microsofts AntiSpyware ding (alleen voor Win2k (win2000) en XP).

Succes ermee!

Groeten,

René

Geplaatst door renevanh
Kijk heel erg uit met HijackThis, want als je niet weet waar je mee bezig bent, haal je zo je systeem (lees: windows) onderuit, en kan je gaan herinstalleren.

Het is dan ook niet de bedoeling om zelf met HijackThis zaken te fixen. Het advies vanuit Helpmij is altijd: HijackThis uitsluitend gebruiken om een log te maken om die door deskundigen op antispywareoffensief.nl te laten analyseren.

@krokkie: mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn: kijk hier voor extra uitleg hoe je een HijackThislog moet plaatsen. :)

Naja, ik doe het allemaal zelf, maar ik weet hoe ik het moet doen...

Was maar een waarschuwing voor de zekerheid...
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat iemand iets stoms deed...

Groeten,

René

Geplaatst door renevanh
Was maar een waarschuwing voor de zekerheid...
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat iemand iets stoms deed...

Die waarschuwing is zeker op z'n plaats.:thumb: Alleen is mijn uitgangspunt altijd dat mensen niet stom zijn maar vanuit onwetendheid dingen gaan doen die voor hun computer niet gezond zijn.:)

Geplaatst door renevanh
Naja, ik doe het allemaal zelf, maar ik weet hoe ik het moet doen...
Groeten,

René

Misschien dat jij je dan eens bij het antispywareoffensief moet aanmelden als helper voor de hijacklogs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan