Hindi toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfshape

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Hallo Allemaal,

Mijn Indiaase buurvrouw heeft mij gevraagd of ik haar toetsenbord naar het Hindi kan omschakelen.

Ik ben wel bezig geweest met on-screen toetsenborden maar dat is niet echt wat ze wil.

Weet iemand of zulk soort toetsenborden maar ook instellingen bestaan?

Alvast dank!

Dit is onder W7, maar ik neem aan dat het onder een ander OS ook ongeveer zo gaat.
Op je taalbalk rechtsklikken >> Instellingen >> Toevoegen -- Hindi en het juiste toetsenbord selecteren.

Laatst bewerkt:
Dit is onder W7, maar ik neem aan dat het onder een ander OS ook ongeveer zo gaat.
Op je taalbalk rechtsklikken >> Instellingen >> Toevoegen -- Hindi en het juiste toetsenbord selecteren.

Dank voor je reactie, het is me duidelijk nu.

Maar nu heb ik het probleem dat ik niet zie waar de toetsen zitten, bestaan er ook hindi toetsenborden?

Groet!

Ongetwijfeld bestaan er Hindi-keyboards. Maar voor zover die hier te krijgen zouden zijn, zijn die niet goedkoop. Een alternatief is het plakken van stickers op de toetsen. Zoek in Google onder 'Hindi keyboard stickers'.

Ongetwijfeld bestaan er Hindi-keyboards. Maar voor zover die hier te krijgen zouden zijn, zijn die niet goedkoop. Een alternatief is het plakken van stickers op de toetsen. Zoek in Google onder 'Hindi keyboard stickers'.

Dank!

Ik ga aan de slag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan